Harlan Coben ,,Nie mów nikomu"

źr.



Do przeczytania tej książki, zachęcił mnie mój chłopak. Nigdy nie pociągały mnie thrillery, ale po lekturze tej pozycji zmieniam zdanie. Chętnie przeczytam inne powieści Cobena. Czytałam w kilku miejscach, że jest on uznawany za króla powieści kryminalnych i czuje że zaprzyjaźnię się z jego twórczością.

Bohaterem powieści jest doktor David Back, który nie potrafi pogodzić się ze śmiercią swojej ukochanej żony. Osiem lat wcześniej został zaatakowany razem z Elizabeth podczas pobytu nad jeziorem. David Beck zostaje ogłuszony, a ciało jego żony znalezione nieopodal miasteczka. Po ośmiu latach nieoczekiwanie pocztą elektroniczną Beck dostaje tajemniczą wiadomość która sugeruje, że jego żona jednak żyje. Od tej chwili doktor próbuje ustalić, co tak naprawdę stało się tamtego feralnego wieczoru i kto przysłał mu tajemniczą wiadomość.

Bardzo ciężko byłoby streścić całą fabułę – w powieści jest mnóstwo wątków i postaci. Akcja jest dynamiczna i ani na chwilę nie wieje nudą a świetne dialogi sprawiają, że czyta się ją szybko i ciężko jest się oderwać – ciągle się zastanawiałam ,,i co dalej?” zagadka goni zagadkę. Duży plus za nakreślenie postaci – czułam się tak, jakby to byli moi znajomi i każda z nich wnosi coś zaskakującego do fabuły. Uwielbiam postać prokurator Hester Crimstein - o takim obrońcy marzy chyba każdy!

Koniec mnie zaskoczył więc wszystko się zgadza, lecz dla mnie jest to przede wszystkim książka o bezgranicznej miłości i tęsknocie.

Polecam !

--------------------------------------
Harlan Coben ,,Nie mów nikomu"

Data wydania: 2011
Wydawnictwo Albatros
Stron: 352




1 komentarz :

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka