Black&white photo challenge

Przez ostatnie 5 dni brałam udział w wyzwaniu na Facebooku black&white photo challenge. Wyzwanie polegało na dodawaniu przez 5 dni czarno białych zdjęć.

Do zabawy zaprosiła mnie Gąska i aż żałuje, że się skończyła, bo to coś dla mnie :)

Tak szczerze mówiąc uważam, że Facebook nie bardzo nadaje się do takich zabaw - jest trochę za sztywny.  
Królują na nim zdjęcia dzieci (aż do przesady) i uroczystości rodzinnych, ale np. na blogach byłoby to fajne urozmaicenie.



                                                                          Oto 5 moich zdjęć:





1. Piątkowy poranek.



2. Oko Tygrysa ;)



3. W niedzielę miałam wyjazd, więc nie miałam czasu by pstryknąć coś lepszego ^^




4. Trochę lata



5. Dziś Światowy Dzień Pluszowego Misia - mój Maniek : >



Które najbardziej Wam się podoba? -.-




I.

6 komentarzy :

  1. też chciałam taki post zrobić ale na razie nie mam na to czasu ;) W zanadrzu inny post mam zaplanowany
    fajna zabawa, ale masz rację fb średnio mi się do tego podobał.
    Może wymyślimy swoje wyzwanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w miniaturce tego pierwszego zdjęcia to myslałam, że to śnieg ;)
    genialne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to śnieg :) U mnie już zima :)

      Usuń
    2. o kurcze, myslałam ze słonce tak swieci ;)

      Usuń
  3. Aaach ten tygrys, mrrr :D Lubię koty tylko na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja fajna, trochę wymagająca pomyślenia, jak to zrobić, by zdjęcie nie było zbyt banalne. No tak, na fejsie sporo jest zdjęć dotyczących typowo życia codziennego, więc blog jest o wiele lepszą opcją.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka