Liebster Blog Award




Zostałam nominowana przez Literatka M. do Liebster Blog Award.
Dziękuję za to wyróżnienie i ciekawe pytania.
 :)

 Oto moje odpowiedzi:



1. Jak według Ciebie wyglądałby świat bez książek?
Czytanie rozwija wyobraźnię i powiększa zasób słownictwa więc myślę, że byłby to bardzo ubogi i smutny świat.
 
2. W czym według ciebie tkwi fenomen Harrego Pottera?
O Harrym Potterze pisałam w jednym poście i tam można przeczytać moje zdanie :) klik

3. Uważasz, że za zabójstwo powinna grozić kara śmierci? Tak/nie? Dlaczego?
Kurcze ciężkie pytanie..  Nie, ponieważ mogą być różne motywy takiego czynu. A jeśli ktoś zrobił to na przykład w samoobronie? 

4. Książka vs. film? Co wybierasz?
Oczywiście że książka! :)

5. Stosujesz się do zasady "najpierw książka, potem film"?
Prawie zawsze! Zdarzyło mi się kilka razy obejrzeć najpierw film, ale zwykle tego unikam.

6. Gdybyś mogła zmienić zakończenie jednej jedynej książki, jaka książka by to była? Dlaczego właśnie ta?
Byłam bardzo zła na Janusza L. Wiśniewskiego gdy skończyłam czytać ,,Samotność w sieci". To zakończenie bardzo mnie rozczarowało i właśnie w tej książce bym je zmieniła! Wiem, że nie wszystkie historię można zakończyć happy endem, ale los który spotkał bohaterów tej powieści, jest strasznie niesprawiedliwy. 

7. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Nie. Ktoś może zwrócić czyjąś uwagę, lecz do miłości to jeszcze daleko. Często miłość myli się z zauroczeniem.

8. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? Co Cię do tego skłoniło?

Przeglądałam blogi moich internetowych przyjaciół i je podziwiałam - i dalej podziwiam, bo jeszcze mi do nich daleko i sama chciałam takiego mieć, ale wcześniej brakowało mi czasu. Lubię dzielić się myślami, jestem gadatliwą osobą i lubię wiedzieć, co do powiedzenia mają inni :)

9. Korzystasz z portali związanych z książkami?
Lubimy czytać - to jedyny jaki znam i tylko z niego korzystam. Znajduję tam wszystkie potrzebne informację.

10. Co sądzisz o lekturach szkolnych? Czytasz je wszystkie czy wolisz raczej streszczenia?
Gdy chodziłam do szkoły czytałam większość lektur - chyba że były przeraźliwie nudne wtedy czytałam streszczenia. Nikt mnie nigdy nie zmusi do przeczytania ,,Lalki" - po prostu nie :). Na studiach nie było tak dobrze, musiałam czytać wszystkie książki z listy nie było wyjścia, bo były ciężkie egzaminy, ale to zupełnie inna bajka.

11. Masz jakąś ulubioną książkę? Na pewno masz! :) Może w takim razie zdradzisz jaką?
Oczywiście Harry Potter, ale też seria o Ani z Zielonego Wzgórza, a ostatnio do mojej listy dołączyły Igrzyska Śmierci - to więcej niż jedna, to całe serie : >





Nie będę nikogo nominować, bo po pierwsze: jedenaście osób to trochę dużo, a ja nawet nie mam tylu obserwatorów :D 
Po drugie: wiem, że niektórzy irytują się nominacjami.
Po trzecie: mam trochę pracy, więc może kiedyś :) .


Jutro recenzja ,,Diupy" Ewy Nowak

I. 

8 komentarzy :

  1. Przyjemnie się czytało odpowiedzi. Też uwielbiam Igrzyska śmierci! Ale ja czasem oglądam najpierw film, a czasem sam film, bo nie mam ochoty na książkę :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pytania odpowiedziałabym podobnie ;) Co do punktu 8 Twój blog jest bardzo fajny i lubię tu zaglądać;) Z czasem zdobędziesz więcej obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Igrzyska Śmierci" najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tymczasem zapraszam do wzięcia udziału w Świątecznej kartce z alicee 16 :)
    Więcej szczegółów tutaj >> http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/2014/11/swiateczna-kartka.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka