30 days song challenge

Postanowiłam dodać dzisiaj post, bo wiem że w grudniu będzie ich bardzo mało. Czytam już ,,Szelmostwa..", wezmę udział w wyzwaniu i nie wiem czy będę miała czas na coś więcej - może w czasie świąt :)






30 days song challenge
to bardzo fajne wyzwanie, a ja jestem miłośniczką muzyki więc dla mnie idealne! Podzielę je jednak na 3 części żeby było mi łatwiej. 


Część pierwsza:

1) Ulubiona piosenka
Jest tego mnóstwo, ale taka ulubiona, ulubiona, która chyba nigdy mi się  nie znudzi to Clocks Coldplay. 




2) Najbardziej nielubiana piosenka
Anaconda Nicki Minaj 
Brakuje mi słów na to ,,coś".


3) Piosenka, która rozwesela
 The Lazy Song Bruno Mars 
 Tekst tej piosenki jest boski!


4) Piosenka, która zasmuca
Not About Angels Birdy
Bardzo piękna i smutna.

5) Piosenka, która przypomina o kimś
Video Games Lana Del Rey
Kojarzy mi się z moją przyjaciółką Agą, która słuchała jej kiedyś 1000 razy dziennie.


6) Piosenka, która przypomina o jakimś miejscu
 Beautiful Things Andain & DJ Tiesto
Ta piosenka kojarzyć mi się będzie zawsze z pobytem w Łebie. Siedziałam na plaży ze słuchawkami na uszach i wpatrywałam się w morze. I nie chciałam wracać :D


7) Piosenka, która przypomina o jakimś wydarzeniu
Królowie Disco Haratacze
Pierwsze spotkanie z moim S. Wygłupialiśmy się przy tej piosence :)


8) Piosenka, do której znam cały tekst
Plany Ascetoholix
Słuchałam tego jak byłam gówniarą, a do dziś znam cały tekst.


9) Piosenka, przy której mogę tańczyć
 Change The Way You Kiss Me Example
Zawsze mam ochotę iść na imprezę jak ją słyszę! 


10) Piosenka, która usypia 
Stay Awake Example
Piosenka bardzo żywa i bardzo ją lubię, ale często zasypiam ustawiając na niej replay.


Czy ktoś jakiś numer zna, lubi? :)







I.

 

7 komentarzy :

  1. Znam tylko numer 1 i 3, ale w wolnej chwili przesłucham sobie resztę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, bo można poznać nieznanych wcześniej utworów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam nadzieję ze nie masz nic przeciwko, ale nominowałam Cię do LBA :)
    http://read-me21.blogspot.com/2014/12/7.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno brałam udział, ale odpowiem jeszcze raz w wolnej chwili :)

      Usuń
  4. Tez mam dużo ulubionych piosenek i nie potrafiłabym wybrać jednej...Z książką jest łatwiej.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka