Kilka słów ode mnie..

Ostatnio strasznie zaniedbałam bloga i Wasze wpisy, ale już kończę czytać ,,Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki" i w weekend powinien pojawić się wpis. Powiem tylko, że póki co książka bardzo mi się podoba.

Mam strasznie dużo roboty i nie daję rady z ogarnięciem tego wszystkiego.
Zdobyłam ,,W śnieżną noc" i na pewno w trakcie świąt pojawi się recenzja :) a w sobotę wyruszam do biblioteki szukać książki na wyzwanie.
Nie mam nawet czasu by oddać się mojej innej pasji - fotografii. To będzie ciężki miesiąc - nie mogę doczekać się świąt by trochę odetchnąć.




I.

5 komentarzy :

  1. Też mam ciężki okres, zbyt dużo rzeczy do ogarnięcia i totalnie zbyt mało czasu na to.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zazdroszczę! Też bym chciała "W śnieżną noc"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jeszcze dostaniesz w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj też czekam na tą małą chwilkę relaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem już po "Śnieżnej nocy" :) Czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka