Liebster Blog Award part 2

  Zostałam nominowana po raz drugi do Liebster blog award tym razem przez Dominika M. polecam kliknąć i odwiedzić blog :)



Obiecałam, że odpowiem w wolnej chwili i takowa nadeszła
1. Jakie słowo najlepiej Cię opisuje? Dlaczego?
Idealistka - bo wszystko staram się robić perfekcyjnie (chociaż rzadko to wychodzi), i często spotykają mnie rozczarowania, bo coś okazuję się nie być takie jak sobie wyobrażałam. Taka jestem :) 



2. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny? Polecisz nam jakąś piosenkę?
Muzyka to moja największa miłość na świecie, nawet ciut większa od książek. Nie mam ulubionego gatunku.. słucham tego co mi się podoba, ale chyba najbardziej lubię rock i trance. 
 Co mogę polecić ? Hmm.. teraz leci w moim laptopie Kodaline ,,All I Want" więc polecam ;)



3. Co w sobie lubisz/cenisz ?
Nie chcę być nieskromna, ale chyba to, że potrafię być prawdziwym przyjacielem, chociaż przyjaciół mam mało, bo dobieram ich bardzo ostrożnie.Kiedyś się okropnie sparzyłam na jednej osobie.

4. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Ludzie mają mnóstwo wad i trochę zalet, ale najbardziej to nie lubię jak ktoś czegoś komuś zazdrości. Uważam, że każdy ma to, na co sobie sam zapracował.
 


5. Pamiętasz książkę, którą przeczytałaś jako pierwszą ? Co to było?
To chyba była Karolcia M. Kruger.

6. Czy jest taki film, który według Ciebie okazał się lepszy niż książka? Jaki?
 Póki co nie ma takiego filmu :)

7. Czy jest ktoś kto Cię inspiruje ? Kto? 
Nie, raczej nikim się nie inspiruję.. może moją mamą, która dba o nas jak nikt inny i nigdy nie chce niczego w zamian.

8. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem książkowym?
Ania Shirley - kocham tę rudowłosą osóbkę!



9. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
 Methinks, I see... where? — In my mind's eyes W.Shakespeare

10. Wolisz kupować książki czy je wypożyczać? Dlaczego ?
Kupować, bo po prostu lubię widzieć książki na półce. To taki przyjemny widok :)

11. Jaki jest Twój wymarzony zawód ? 
Bibliotekarka :D marze o spokojnym czytaniu, bo kompletnie nie mam czasu, czytać tyle ile bym chciała.


Pewnie zanudziłam, ale trudno :)
Do następnej recenzji!! Postaram się jak najszybciej.

I.

9 komentarzy :

  1. Również wolę kupować książki niż pożyczać. Jeżeli chodzi o trzecie pytanie, chyba odpowiedziałabym podobnie. Też mam mało przyjaciół i też kiedyś się sparzyłam, dwukrotnie, w odstępie roku. Jak to mawiają, życie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :) Cieszę się, że mogłam Cię bliżej poznać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, cieszę się, że odpowiedziałaś :)

    Też wolę kupować - marzy mi się biblioteczka własna :) Ach i ten cytat jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez lubie duzo ksiazek na pólce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, chciałam być kiedyś bibliotekarką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym być bibliotekarką, ale boję się, że to tak, jakby zamknąć alkoholika w monopolowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładamy wspólnie bibliotekę? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Przynajmniej będziemy miały porządną i lubianą pracę ^^

      Usuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka