Świąteczna piosenka

link
Ostatni wpis przed Świętami.


Choinka już ubrana? Zakupy zrobione?
U mnie jeszcze ani choinki, ani zakupów, ale wszystko ogarniemy na czas :)
Ale już czuć ten klimat prawda? Dzisiaj słyszałam, że ma w święta sypnąć trochę śniegiem - wcześniej podawali, że ma być sporo na plusie. Nie mogę doczekać się śniegu!  Niech spadnie chociaż troszeczkę.
Widziałam już kilka wpisów dotyczących świątecznych piosenek więc dodam coś i ja.

Zacznę od kolęd
Bóg się rodzi - moim zdaniem najpiękniejsza, najbardziej podniosła polska kolęda. Aż dreszcz przechodzi, gdy Pasterka się rozpoczyna i wszyscy zaczynają śpiewać. Wspaniały moment.





Zagraniczne kolędy też są piękne na przykład O Holly Night





Cudna jest ta piosenka Perfektu Dziś wszystkim z nas Bóg narodzi się. Znacie?




Bardzo lubię też Driving Home For Christmas Chris Rea





PS. Pochwalę się jakie cudeńko dostałam od Mikołaja ^^

Taką zaczarowaną skrzynkę ^^








Życzę Wam pięknych Świąt!

I.

5 komentarzy :

  1. Tobie tez bardzo radosnych i zdrowych swiat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, te cudne kolędy! :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bóg się rodzi i Nie było miejsca dla ciebie to najpiękniejsz, a zarazem moje ulubione kolędy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych, zdrowych i rodzinnych Świąt :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka