Ulubiony film - Pretty Woman

Dziś post lekki i przyjemny :)


Wiele z Was ma pewnie ulubiony film, który ogląda podczas świąt. Dobra, pewnie w większości jest to Kevin -   ja też go lubię i się tego wcale nie wstydzę ! :) Chociaż zdecydowanie bardziej wolę drugą część ze względu na Nowy Jork ( moim marzeniem jest wycieczka do tego miasta).

Inny film, który oglądam w każde święta to Pretty Woman

źr.


Amerykańska komedia romantyczna z 1990 roku - więc ma tyle lat co ja. Na pewno ją oglądaliście więc nie będę się rozpisywać o czym jest.
link
Podczas świąt zwykle leci na którymś programie Telewizji Polskiej, a jeśli nie to odpalam ją na laptopie i mnie nie ma. Właściwie ten film nie różni się niczym od typowych współczesnych romantycznych produkcji, ale po prostu go uwielbiam. Za ten klimat lat 80, za Julie Roberts w pięknej fryzurze i strojach, za przystojnego Gere'a, za muzykę. Film odniósł oszałamiający sukces i jest w nim coś co przyciąga. To mój ulubiony film z tego gatunku. Zakończenie jest banalne, typowa historia miłosna z przewidywalnym zakończeniem, ale wcale mi to nie przeszkadza!
link
 Są i tacy, którzy kpią z fabuły - prostytutka na utrzymaniu bogatego mężczyzny, ale czy ta prostytutka nie jest najsympatyczniejszą osobą na świecie? Dzięki Julii Roberts ta bohaterka wzbudza wielką sympatię. Jej nieporadność, oszałamiający uśmiech po prostu rozbrajają. Do tego Richard Gere grający na fortepianie - nie ma nic seksowniejszego od
faceta, grającego na tym instrumencie.



Pamiętacie tę słynną scenę? Podobno Richard wygłupiał się na planie, a śmiech Julii tak spodobał się reżyserowi, że postanowił umieścić ją w filmie.


5 komentarzy :

  1. Nigdy nie oglądałam tego filmu! Chyba ze 3 lata umawiałam się na obejrzenie go z dziewczynami w akademiku i nigdy do tego nie doszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam swoje ukochane świąteczne filmy. Zwykle jest to Trylogia która kocham pod każdym względem, Same Kłopoty oraz Opowieść Wigilijna. Ostatnio dołączył do tego Hobbit i Władca Pierscieni oraz Harry Potter :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka