30 days song challenge część 2

Czas na drugą odsłonę wyzwania  30 days song challenge.




11) Piosenka ulubionego zespołu 
Speed Of Sound Coldplay - kocham !

12) Piosenka zespołu/wykonawcy, którego nienawidzę
Nie wiem co tutaj napisać, bo nienawiść to duża rzecz. Kocham muzykę, jeden gatunek więcej drugi mniej. Może napiszę, że nie lubię głupich tekstów hip hopowych w których jest mowa, że wszystko jest do dupy itp. Śpiewa to chłop jak dąb, który jest na garnuszku u mamusi i nie ma zamiaru tego zmieniać, tylko pisze głupie teksty jak mu źle.

13) Piosenka, do której lubienia nigdy bym się nie przyznała 
Ona tańczy dla mnie Weekend. No dobra lubię tę piosenkę tylko ciii^^

 14) Piosenka, o której lubienie nikt by mnie nie podejrzewał 
Hmmm.. może   Powiedz Ich Troje. Mam jakiś sentyment.

 15) Piosenka, która mnie opisuje
Niezapowiedziana happysad 

 17) Piosenka, którą często słyszę w radiu
Ostatnio słyszę w radiu i nie tylko Włączone niskie ceny !!! Oszaleć można.

 18) Piosenka, którą chciałabym usłyszeć w radiu 
Lose Yourself Eminem

19) Piosenka z ulubionego albumu 
Skies dont't lie Example

20) Piosenka, której słucham gdy jestem zła 
Closer Kings of Leon


I.

9 komentarzy :

  1. Lubię Closer i Lose yourself :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawej muzyki słuchasz ;)
    Włączamy niskie ceny to jakaś masakra !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka Eminema jest mi bliska.
    Czekam na recenzje "Kilka godzin przed świtem" bo tak się składa, że ja również w tym roku będe miała okazję ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój facet uwielbia Koontza więc postanowiłam coś przeczytać tego autora :)

      Usuń
  4. Zapraszam Cię do mnie, ponieważ zostałaś nominowana do tagu. Mam nadzieję, że się zgodzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do ich troje mam mega sentyment! szczerze kocham pierwsze trzy płyty kiedy jeszcze nie byli aż tak sławni i piosenki były naprawdę świetne np. prawo :)
    niedawno założyłam bloga i już jutro ruszam z pierwszym postem. będzie mi miło jeśli mnie zaobserwujesz - to dla mnie ogromna motywacja :) ja już obserwuję
    onlywearblack.blogspot.com

    buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  6. Włączamy niskie ceny. W Media Expert :D:D:D świetna piosenka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, a gdzie szesnasta piosenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej zgubiła się :) ale ty spostrzegawcza ^^

      Usuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka