Book TMI Tag

 Zostałam zaproszona do zabawy przez Dominika M.
To mój ostatni tag i uprzedzam, że nie chcę brać już udziału z żadnym innym, dziękuję za zaproszenia :)
Przynajmniej przez jakiś czas.  Muszę wziąć się za czytanie^^


1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Rozumiem, że chodzi o to jak się ubiera itp.? Zdecydowanie Grey - tyle się naczytałam o jego garniturach i szarych krawatach, że zdecydowanie on. :)

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Jakub z ,,Samotność w sieci" 

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Chyba aż tak to nie. Nie ma takiej.

 4. Największa książka na twojej półce?
Harry Potter i Zakon Feniksa, opasły tom który przeczytałam w 2 dni. Ogólnie nie lubię wielkich tomisk i ich unikam, dlatego nie mogę się zdecydować czy kupić Grę o Tron, bo troche mnie przeraża rozmiar chociaż jestem fanką serialu.

 5.Najcięższa książka na twojej półce?
Jeśli chodzi o wagę to tak jak wyżej.

 6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Niestety nie.

 7. Masz jakąś książkową biżuterię?
 Nie, ale chciałam kupić coś związanego z Gwiazd naszych wina. 

 8. Książkowa para, której kibicujesz?
Gdy czytałam Igrzyska to chciałam by Katniss  pokochała Peete, a tak to kibicuję Evie i Gideonowi z serii Crossfire

 9. Ulubiona seria książek?
Już pisałam wielokrotnie: Harry, Ania z Zielonego Wzgórza, Igrzyska.

10. Ulubiony soundtrack z książki?
Uwielbiam muzykę z Harry'ego. Czy to nie jest magia?


 


 11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
Chciałabym przeczytać jak potoczyły się dalsze losy Suzumi z książki Cienie na księżycu 

 12. Ulubiona powieść jednotomowa?
 Jest tego dużo :)

13. Od kiedy czytasz?
 Od dzieciaka. Miałam 5 lat gdy nauczyłam się czytać.

 14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Zawsze chciałam być w Ravenclaw ale cieszyłabym się też z przydziału do Gryffindoru :)

 15. Czego szukasz w książce?
Mądrego przekazu i zaskakującego zakończenia, które wbija w fotel.

 16. Ulubiony cytat
Jutro jest zawsze czyste, nieskalane żadnym błędem.

 17. Ulubiona okładka?
Bardzo podoba mi się okładka W śnieżną noc chociaż książka już mniej, ale okładka jest magiczna.

 18. Akcja vs romans?
Kocham romanse ! :)

 19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?
Yyy..czytam dalej? 

 20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Od jednego dnia po miesiąc^^

21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
Około 2 dni
22. Najmniej lubiana książka?
Nad Niemnem ciężka sprawa..
 23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Poczucie humoru, wybory których dokonuje.
 24. Co cię odrzuca w postaci?
Użalanie się nad sobą. 

 25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Pisałam o tym wcześniej tutaj
 
 26. Straszna książka?
Światło w tunelu - miałam po niej koszmary :)

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Książki rzadko mnie wzruszają, za to filmy bardzo często.

 28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
Nigdy nie wystawiam takiej oceny, musiałoby to być coś naprawdę wielkiego.

 29. Ulubiony tytuł?
Lawenda w chodakach bardzo dziwne połączenie, a książka fantastyczna :)
 
 30. Ostatnio przeczytana książka?
Kilka godzin przed świtem 

 31. Co teraz czytasz?
Obecnie nic, bo muszę się wybrać na zakupy.

 32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
 Hobbit. Bitwa pięciu armii.

 33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Albus Dumbledore


 34. Autor z którym chcesz porozmawiać?
Ewa Nowak i L.M Montgomery

 35. Ulubiona jedzenie do czytania?
Nie lubię jeść gdy czytam - tylko herbata

 36. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć?
Wolę nasz świat i odskocznie jaką dają książki

 37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
Żadnych dystryktów - ten świat mnie przeraził 

 38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Ostatnio W śnieżną noc gdy dostałam nowiutką książkę

 39. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
Nie wiem :) nie mam pomysłu

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
Kiedyś próbowałam, ale nie potrafię 

 41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Peleryna niewidka, ruchome fotografie


 42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Pałkarz - można bez żadnych konsekwencji celować w kogoś czymś ciężkim^^

 43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.
La tormeda de arena ta piosenka pojawiła się w ekranizacji Trzy metry nad niebem

 44. Ulubiony podryw na książkę?
Haha nie mam :)

  45. Użyłaś go kiedyś?
Nie 

 46. Ile masz książek?
Nie chce mi się liczyć ale około 30 w domu i kilka z biblioteki + kilka ebooków

 47. Kogo tagujesz?
Jeśli będzie chciała to: Lewa strona literki M :)
 

4 komentarze :

  1. Zgadzam sie z tToba, ponieważ ja ocenę 10/10 też wystawiam dopiero wtedy, kiedy książka ma to coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się "Lawenda w chodakach" to świetny tytuł i tak samo chciałabym porozmawiać z Ewą Nowak! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałam, że mnie małpko otagujesz hehe
    Ciężkie pytania!
    Też jak miałam 5 lat to czytałam już płynnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że opowiedziałaś :)
    A nieprawda, bo tworzysz własne teksty, recenzje piszesz i inne takie :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka