Najbardziej oczekiwane przeze mnie premiery filmowe

Nie samymi książkami żyje człowiek :)
dzisiaj chciałabym napisać o trzech filmach, które wkrótce będą miały swoją premierę i nie mogę się doczekać by je obejrzeć. Maniakiem filmowym nie jestem, ale lubię obejrzeć coś wartościowego wieczorem czy wyjść do kina.

1)

filmweb.pl

Carte Blanche
Reż. Jacek Lusiński
Premiera: 23 stycznia 2015
Dramat obyczajowy

Główną rolę gra Andrzej Chyra - mój ulubiony polski aktor. Historia nauczyciela lubelskiego liceum, który w wyniku choroby stopniowo traci wzrok. Ukrywa to przed swoimi przełożonymi ponieważ zależy mu by doprowadzić swoich uczniów do matury. Gdy w obsadzie jest Andrzej Chyra to jest to gwarancja, że film będzie udany. Świetny aktor, który doskonale sprawdza się w dramatycznych rolach. Zwróciłam na niego uwagę dawno temu, gdy oglądałam Dług.
Bardzo mnie ciekawi historia przedstawiona w tym filmie i pewnie pojawi się wiele scen z Lublina (gdzie mieszkam :) ).

link




link


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



2)

filmweb.pl

Teoria wszystkiego
Reż. James Marsh
Premiera 30 stycznia 2015
Biograficzny

Historia życia Stephena Hawkinga wybitnego naukowca, który cierpi na okropną chorobę stwardnienie zanikowe boczne, które spowodowało paraliż ciała. Z tego co czytałam, film skupia się głownie na historii małżeństwa Jane i Stephena Hawking, jak wygląda życie u boku geniusza. Obraz dostał niedawno dwa złote globy.
Bardzo lubię filmy biograficzne i jestem ciekawa roli Eddiego Redmayna, który miał bardzo ciężkie zadanie. Podziwiam aktorów, którzy mają odwagę wcielić się w osoby chore.


link


link



------------------------------------------------------------------------------------------------------------


3)
filmweb.pl
Pięćdziesiąt twarzy Greya
Reż. Sam Taylor-Johnson
Premiera 13 luty 2015
Melodramat

Film wywołujący obecnie chyba największe emocje. Czeka na niego ponad 100 milionów ludzi. Chyba wszyscy znają tę historię, więc nie będę się w tym temacie rozpisywać. Przed aktorami ogromnie trudne zadanie - jak sprostać takiej rzeszy fanów? Ja osobiście nie mogę się doczekać, by zobaczyć Jamiego Dornana w roli Christiana Greya - wielkie wyzwanie, naprawdę mu współczuje :).
Co ciekawe bilety na ten film kosztują nawet 30 zł. Uważam, że to duże  przegięcie. Nigdy nie zapłaciłam za żaden bilet tyle kasy i jeśli przed premierą będą tyle kosztowały, to chyba odpuszczę sobie wycieczkę do kina i obejrzę go, gdy będzie już dostępny w innych miejscach.


link



link


I.

10 komentarzy :

  1. Myślę, że mogę siebie nazwać kinomaniakiem i dlatego bardzo chętnie przeglądnęłam filmy, na które czekasz. Wybacz mi, ale ja wprost nie cierpie Greya :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy film również mnie interesuje, ale Grey stanowczo nie dla mnie :) ale mam nadzieję, że Tobie przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że zobaczę tu Greya ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mieszkam w Lublinie :)) No i Greya pewnie obejrzę, ale nie wiem czy w kinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z filmów mnie intryguje. 30zł za Grey'a? Poszaleli! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanką Greya nie jestem. Ale na film wyciągnę męża :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie obejrzę drugi z wymienionych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teorię wszystkiego pooglądam na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa pierwsze filmy z chęcią bym obejrzała, ale Grey zdecydowanie nie jest dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka