Styczeń - podsumowanie

No i styczeń się kończy - zdecydowanie za szybko. Ostatnio czas jakby przyśpieszył, dni mijają jeden za drugim..
Styczeń nie był dla mnie łatwym miesiącem i mam nadzieję, że w lutym uda mi się wyjechać do pracy, cały czas się o to staram, zrobiłam zakupy i to czekanie na telefon mnie stresuje.

Jeśli chodzi o bloga, niedługo stuknie 5,000 wyświetleń z czego jestem bardzo dumna. W tym miesiącu otrzymałam mnóstwo miłych komentarzy, za co bardzo Wam dziękuję i coraz bardziej wciąga mnie blogowanie. Daje mi to dużą radość. Bardzo chciałabym nawiązać współpracę z jakimś wydawnictwem, ale czuję, że nie jestem jeszcze na to gotowa zwłaszcza, że planuję wyjazd i na pewno blog będzie trochę zaniedbany. Recenzowanie książek przysyłanych przez wydawnictwo wiążę się z odpowiedzialnością, więc muszę się jeszcze trochę wstrzymać.
Założyłam też profil na facebooku - i mam nadzieję, że będzie się rozwijał. Z lewej strony umieściłam ikonkę, więc jeśli ktoś ma ochotę kliknąć to proszę bardzo :)
Chciałbym też ogłosić w końcu jakiś konkurs, by podziękować odwiedzającym mnie.
Tyle o planach :)

W tym miesiącu przeczytałam 5 książek - to staje się moją normą. Jestem w trakcie czytania Wyboru Crossa, ale nie będę o niej pisać tu na blogu, bo jest to  czwarta część cyklu, a o poprzednich nie pisałam, więc nie ma sensu. Powiem tylko tyle, że póki co ta jest dla mnie najsłabsza. Główna bohaterka czyli Eva, nie jest tą Evą z poprzednich części. Mam wrażenie, że Sylvia Day zapomniała w jakim stylu pisała poprzednie tomy... pierwszy raz spotkałam się z czymś takim.

Czytam również Cztery pory roku Kinga i jestem pod wrażeniem.

Książki przeczytane w tym miesiącu:






Oprócz tego pisałam o dwóch filmach, które warto zobaczyć czyli ,,Ida" i ,,Oszukana"
Niestety nie wzięłam udziału w wyzwaniach. ale zrobię to w lutym.
Zmieniłam również trochę wygląd bloga, bo tamten był trochę za skromny. Wydaje mi się, że tak jest lepiej, co myślicie?


To chyba tyle, miłego dnia :)


I.

PS. Dziś imieniny obchodzi Gąska - wszystkiego najlepszego ! :*
PS. 2 Trzymajmy dzisiaj kciuki za naszych piłkarzy ręcznych!

10 komentarzy :

  1. oooooo kurcze! Dzięki za życzenia imieninowe! Nie spodziewałam się :* (teraz wszyscy będą wiedzieli jak mam na imię :D)

    A tak poza tym "Drzewo migdałowe" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 książek to w sam raz :) kiedys myslałabym ze to mało, ale lepiej przeczytać mniej a lepiej. A na mnie jakoś King nie robi wrażenia ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli mogę zadać pytanie takie techniczne, jak dodałaś " zobacz również"? też bym chciała, żeby podobne posty mi się wyświetlały w takich kółeczkach, oczywiście dla ułatwienia ;)
    co prawda, ja u Ciebie niewiele komentuję, ale czytam dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa Linkwithin i trochę się namęczyłam, by go wstawić:)
      Tutaj możesz zajrzeć http://msp-instrukcje.blogspot.com/2012/04/linkwithin-po-polsku.html
      Gdy już się uda, to pojawi się napis "You might also like" i by zmienić na jaki chcesz np. ,,Zobacz również" trzeba edytować CSS. Tutaj jest tak w miarę wytłumaczone :) ja się na tym kompletnie nie znam i to cud że udało mi się go wstawić i działa :)

      Usuń
  4. Muszę w końcu dostać w ręce "Milczenie owiec"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie pierwsze ksiażki z Twojego zestawienia już niedługo będe czytać :)
    "Cztery pory roku" to fantastyczny zbiór opowiadań, nie mogę doczekać się Twojej recenzji.
    Powodzenia w lutym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również udało mi się przeczytać 5 książek w tym miesiącu :) a 6-tą już zaczęłam, ale prawdopodobnie skończę na początku lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wiem jak to jest z utęsknieniem wyczekiwać telefonu, udało mi się znaleźć fajną pracę po 2 miesiącach poszukiwań. Trzymam za Ciebie kciuki!:) Zazdroszczę tylu przeczytanych pozycji! Ja przeczytałam w tym miesiącu tylko książkę o inteligencji emocjonalnej, wszystko przez sesję zimową:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda się wreszcie zabrać za kinga!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka