Ulubione teledyski

Dziś post z serii muzyka :)

Kiedyś oglądałam mnóstwo teledysków na Vivie czy 4fun Tv, ale teraz nie przepadam za stacjami muzycznymi, za dużo komercji. Za to YouTube działa u mnie na okrągło - takie uzależnienie.
Chciałabym pokazać Wam kilka teledysków, które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie i które mogę oglądać przez cały czas.

Zacznę od mojego ulubionego wykonawcy czyli Example  :) powinien mi płacić za reklamę^^
Teledysk do piosenki ,,Last Ones Standing" zawsze mnie ogromnie bawi. Uwielbiam tego wykonawcę, jego poczucie humoru i dystans do siebie.






Beyonce  i teledysk do ,,Single Ladies" - jak one to zrobiły? Nie mogę wyjść z podziwu. Mistrzowska choreografia i wykonanie.






Rihanna i ,,We Found Love". Nie przepadam za Rihanną, ale ta piosenka i ten teledysk bardzo mi się podobają. Wiadomo, co chciała przekazać Rihanna - nawiązuje do znajomości z Chrisem Brownem. To miłość toksyczna, ale jest w tej historii coś fascynującego.







Lana Del Rey i ,,National Anthem". Bardzo klimatyczny clip, który nawiązuje do historii prezydenta  Kennedy'ego. Myślę, że Lana jest równie urocza jak Marilyn Monroe, gdy śpiewa Happy Birdthay, Mr. President


  




One Republic ,,All The Right Moves". Ta piosenka kojarzy mi się z pierwszym rokiem studiów, gdy słuchałam jej na okrągło. Piękne kostiumy!






Coldplay ,,Sky Full Of Stars" - ten teledysk jest świetny. Zespół wyszedł do ludzi i nagrał go na ulicy. Mnóstwo pozytywnej energii.










Avicii ,,Addicted To You". Fajny teledysk, świetna piosenka!






 
Mogłabym jeszcze trochę wymienić, ale nie chcę by ten post był zbyt długi. O muzyce mogę mówić bez końca :)

Pozdrawiam,
I.

2 komentarze :

  1. Piosenki znam, ale teledysków nie kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To są w zasadzie bardzo mainstreamowe kawałki, ze szczytu toplist YT, ale fakt, są bardzo dobrze zrobione. Beyonce - Single Ladies... No kto tak zatańczy jak ona w tym teledysku, no kto? : )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka