Luty - podsumowanie

No i mamy za sobą najkrótszy miesiąc w roku.
Co przyniósł? Kilka nowych książek, parę dobrych wiadomości, kilka zabawnych zdarzeń.
Najważniejszej wiadomości jednak dalej nie otrzymałam i zobaczymy co przyniesie marzec.
Na pewno trochę wiosny :)

W lutym przeczytałam 6 książek












Najlepsza? Hmmm... chyba Cztery pory roku
Najsłabsza to Wybór Crossa

Wzięłam udział w obu wyzwaniach na które się zapisałam.
Miałam zamiar przeczytać jeszcze jedną pozycję do wyzwania Grunt to okładka i nawet wypożyczyłam książkę, ale po 20 stronach rzuciłam ją na półkę i nie mam zamiaru kontynuować.
Bardzo mało czytam polskiej literatury i ta książka przypomniała mi dlaczego. Nie będę jej wymieniać z tytułu (skoro jej nie przeczytałam) ale słabiutka, bohaterowie mdli, akcja bez ładu i składu i oczywiście rzecz dzieje się w Ameryce - nie wiem po jaką cholerę.

Może ktoś mi poleci DOBRĄ książkę polskiego autora?

Na razie nie robię żadnych zdjęć, bo aura nie zachwyca. Czekam niecierpliwie na wiosnę, a poza tym zbieram na dobry aparat. Gotówki już trochę jest, ale nie... jeszcze nie będę jej ruszać :)

Jeśli w marcu będę w domu to zorganizuje swój pierwszy konkurs :)




I.

19 komentarzy :

  1. Wow, 6 książek, sporo ! U mnie to będzie najsłabszy miesiąc w mojej karierze :D Słabo zaczęłam rok :D
    Jestem bardzo ciekawa Crossa, chciałam nawet sobie kupić całą trylogię...
    Hopeless i Powód by oddychać, muszę mieć, ale to w przyszłym miesiącu :D

    Dobra książka polskiego autora....
    Nikt nie widział, nikt nie słyszał - Małgorzata Warda
    Podpalacz - Wojciech Chmielarz
    Ludzie chwalą Pilipiuka i Sapkowskiego, ale niestety jeszcze nie miałam okazji sma się przekonać czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilipiuka czytałam kilka książek i nawet mi się podobały :) dzięki sprawdzę pozostałe :)
      Cross jest troche wulgarny, ale lubię tę parę i dlatego czytam kontynuacje.

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać, aż sięgnę po Hopeless ;)
    Jestem ciekawa co to za książka, której nie mogłaś przeczytać ;)
    Przejrzałam półkę "ulubione" na lubimyczytac.pl i przyznam, że z polskich pozycji oprócz dwóch autobiografii, poradnika i książki podróżniczej mam tylko książki Magdaleny Kordel i Moniki Szwaji. Uświadomiłaś mi, że mnie też polska literatura szczególnie nie powala..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się, że Hopeless Ci się nie spodoba... ja ją uwielbiam, ale zawsze to jakaś odpowiedzialność jak się poleca książkę :)
      Nie wiem... przejrzę polecane przez Was książki, bo troche mi głupio - polonistka, a nie czytam polskich autorów, ale naprawdę ciężko znaleźć coś dobrego.

      Usuń
  3. Ja ogólnie luty oceniam bardzo pozytywnie :)
    Jeśli chodzi o polskich autorów to bardzo cenię książki Pani Ewy Nowak, myślę że są dobre dla każdego, a przy tym można się przy nich rozluźnić, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś może książki Anny Łaciny? Mało znana autorka, a szkoda bo pisze naprawdę bardzo dobre książki, polecam je poznać, myślę że nie będziesz zawiedziona :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że straczy mi sił, czasu i pieniędzy na przeczytanie wszystkiego co polecasz :) Ogólnie jestem ciekawa książki "Powód by oddychać", a mój Mąż oczywiście już mówi coś o Kingu :) Jeśli chodzi o polskich autorów to ja mam podobny problem. Ostatnio czytałam książki Tanyi Valko i mogę Ci polecić, chociaż po lekturze "Arabskiej żony" myślałam, że nie dam rady czytać reszty. Daje do myślenia. Jakoś nie mogłam sobie wyobrazić tego co muszą tam kobiety przeżywać. I nie myślę tu jedynie o Polkach. Jednak wróciłam do tej sagi i czytam dalej. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za oszczędzanie na nowy sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądał ten miesiąc :) dobre lektury, a jakość liczy się najbardziej. Czas, żebym i ja podliczyła książki ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły wynik. :) Nie wiem czy czytałaś, ale polecam Sagę o Wiedźminie A. Sapkowskiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że miesiąc udany. Gratuluję wyniku :) Niestety, nie znam żadnej dobrej książki polskiego autora :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję wyniku:) Ja w tym miesiącu poległam po całości.
    Pozdrawiam!:}

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wyniku ja czytałam z tej listy jedynie "Hopeless" :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zainteresowana dwoma pierwszymi pozycjami, które przeczytałaś :) A Hoppeless było boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wymienionych książek czytałam "Oddychając z trudem" ;)
    Znam parę książek polskich autorów, które mi się podobały, z tym że są one dosyć specyficzne i nie każdemu by odpowiadały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż uwielbiam Kinga to niestety "Cztery pory roku" mi się nie podobały, nie wiem może dlatego, że nie jestem fanką opowiadań, ale praktycznie po przeczytaniu ich nie pamiętałam o czym czytałam, a to mi się nie zdarza :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że udany miesiąc:) Cieszę się, że King wpadł w gust:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku! Cichy wielbiciel-Olgi Rudnickiej jest super.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka