Co w marcu?

Marzec to mój ulubiony miesiąc w roku. Kończy się zima i słychać ptaki, czuć wiosenny wiatr. Uwielbiam marcowe zachody słońca. Nie wiem czy zauważyliście, ale w marcu są najpiękniejsze.
To miesiąc urodzin moich bliskich.
To także miesiąc naszej rocznicy z S. i mam piękne wspomnienia z tego okresu.

Kilka ciekawych dat w marcu:

2.03
Dziś urodziny obchodzi Daniel Craig - mój ulubiony angielski aktor, świetny w każdej roli, no i obecny James Bond - facet z klasą

źr.

3.03
Międzynarodowy Dzień Pisarzy
Niech piszą jak najwięcej!
źr.


5.03
Dzień Teściowej
Lubicie swoje teściowe? :)



8.03
Dzień Kobiet
No wiadomo, kwiatek obowiązkowy. Ja chyba jednak zażyczę sobie książki w tym roku ^^

źr.

10.03
Dzień Mężczyzny 
No cóż niech im będzie ^^



12.03
Dzień Matematyki 
Królowo Nauk jak ja cię nie lubię :)


13.03
Popularne imieniny - Krystyny
Pamiętajcie! :)

15.03
Światowy dzień konsumenta
Wszyscy nimi jesteśmy. Chciałabym, by zmieniła się w końcu sytuacja, na polskim rynku książki. Oby skończyło się wydawanie fortuny przy każdej wizycie w księgarni.

17.03
Światowy Dzień Morza
Co mogę powiedzieć... kocham morze i zazdroszczę wszystkim szczęściarzom, którzy mieszkają blisko niego.

źr.

21.03
Dzień Wagarowicza
Międzynarodowy Dzień Poezji
Światowy Dzień Lasu
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową
Pierwszy Dzień Wiosny
Uff... co za dzień :)
źr.


25.03
Dzień Czytania Tolkiena
Panie Tolkien może dam Panu szansę  :)

źr.


27.03
Międzynarodowy Dzień Teatru
Bardzo lubię, ale niestety nie mam okazji chodzić zbyt często.

źr.


29.03
Dzień Metalowca
Zdarza mi się posłuchać :>





A Wy lubicie szczególnie jakiś miesiąc? :)

I.


16 komentarzy :

  1. Świetne zestawienie. Teraz nic nam nie umknie. Dzięki za przypomnienie o Dniu Teściowej, ja swoją bardzo lubię. W końcu wydała na świat mojego Pirata :) I w ogóle to fajna z niej babka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo się dzieje w marcu :)
    Ja chyba najbardziej lubię lipiec

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, jutro wspaniały dzień ;) całkiem fajne te święta

    OdpowiedzUsuń
  4. Luty/Marzec to dla mnie ważny czas urodzinowo-imieninowy. Zaczynając od mojego chrześniaka, teściowej, cioci, mnie, teścia, przyjaciółki i kończąc na imprezie męża. Cały czas biba :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzec jest cudny, bo wtedy są moje imieniny-Krystyny :)
    A swoją teściową akurat lubię, bo jest bardzo sympatyczna i wyrozumiała.
    A matematyki nigdy nie lubiłam, więc nie będę świętować tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie nic szczególnego mnie w marcu nie czeka. :) Najbardziej lubię maj, czerwiec, lipiec, sierpień. :) Mam nadzieję, ze na te wakacje znajdę taką pracę, która pozwoli mi skorzystać z tych miesięcy chociaż troszkę :)
    Matematyka jest fajna ! :P
    Pan przystojny, to prawda, ma facet klasę :)
    Nie czytałam Tolkiena. Niby bym chciała, ale się boję.... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam tylko na Dzień Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja na dzień z Tolkienem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie, nominacja czeka! !

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Dzień kobiet. Mam nadzieję, że w tym roku chłopcy z mojej klasy przypomną sobie o tym święcie i coś nam kupią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień Wagarowicza w sobotę ;-;
    Daj Tolkienowi szansę, bo naprawdę warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię dzień kobiet, chociaż chłopcy z klasy mają nas wtedy w głębokim poważaniu XD

    http://recenzjemysterieux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham maj, bo wtedy zaczyna się mój sezon na długie wyprawy rowerowe ;) Powinien być Dzień Nienawiści do Matematyki...

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka