Getting to know you: TAG

Cześć :)

Za każdym razem jak tu zaglądam to czeka mnie jakaś niespodzianka :)
Już niedługo napiszę kilka słów o książce, którą czytam obecnie, ale dziś piątek więc dajmy sobie trochę luzu :)
Zostałam zaproszona przez Kornelię (klikdo tego tagu i postanowiłam od razu skorzystać z zaproszenia.
Nie ukrywam się zbytnio i z mojego bloga możecie dużo dowiedzieć się o mnie. W życiu realnym nie lubię o sobie gadać, chyba że o tym co mnie interesuje. Wtedy zamęczam ludzi tak jak Was tutaj :)  ale postaram się na pytania Kornelii odpowiedzieć tak szczerze jak mogę. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę :)

1) Jak masz na imię?
Na imię mam Iwona. Nie znoszę swojego imienia i jak ktoś je zdrabnia, skraca itp. - po prostu Iwona. Miałam nosić inne imię, ale mój ojciec oczywiście zapisał odwrotnie :)

2) Kiedy masz urodziny?
30 sierpnia

3) Znak zodiaku
Panna

4) Ulubiony kolor
Czerwony!

5) Ulubiona część garderoby
Heh nie wiem... nie jestem fanką mody i zwykle wkładam to co wyciągnę z szafy. Lubię swetry, mam ich sporo :)

6) Ulubiony gatunek książek
Nie mam. Czytam to, co zwróci moją uwagę.

7) Ukochana książka
Moja lista ulubionych stale się powiększa, ale powtórzę się po raz 30 Harry Potter :) nic się nie zmienia.

8) Najpiękniejsza książka wg ciebie to...
Nie potrafię zdecydować co do jednej.

9) Ulubiony autor/ autorka
J.K Rowling, L M Montgomery. Nie przeczytałam wystarczająco dużo książek, by zdecydować kto jeszcze :)

10) Ostatnio przeczytana książka
Love, Rosie

11) Czy piszesz coś sama?
Kiedyś próbowałam, ale nie potrafię. Gdy czytam to, co pisałam jako dziecko, płaczę ze śmiechu :)

12) Wolisz czytać czy pisać?
Więc wolę czytać.

13) Ulubiona lektura szkolna
Akademia Pana Kleksa. Bardzo chciałabym przeczytać ją jeszcze raz.

14) Czy zbierasz gadżety książkowe?
Ledwo mi wystarcza na książki :D

15) Od ilu lat nałogowo czytasz?
Od dziecka.

16) Ulubiona seria
HP, Igrzyska Śmierci.

17) Ulubiony gatunek muzyczny
Muzyka to u mnie temat rzeka :)
Rock, House, Pop

18) Ulubiony zespół/ wykonawca
Coldplay, Example, John Newman, Bruno Mars, Adele, Sia i duużo więcej.

19) Ulubiona piosenka
Nie wolno mi zadawać takich pytań :D
Coldplay: Clocks, Speed Of Sound, Paradise, Magic, Square One
Example: Skies Don't Lie, Stay Awake, One Way Mirrow
Flipsyde Someday, Sia Breathe Me, Adele Set Fire To The Rain 
i mnóstwo innych. Mówiłam, że to temat rzeka.

20) Ulubiony film i serial
Ulubiony film... może powiem tak: najbardziej śmieszy mnie polska komedia Wyjście awaryjne. Oglądałam ją tysiąc razy... a serial... obecnie oglądam tylko Grę o tron, ale kiedyś uwielbiałam Merlina i bardzo, bardzo żałuję, że serial się skończył. Znam go na pamięć.

21) Ulubiony aktor/aktorka
Andrzej Chyra, Cezary Pazura i Daniel Craig. Z aktorek lubię Jennifer Lawrence i Marię Valverde.

22) Jest coś co lubisz kolekcjonować?
Można powiedzieć wspomnienia: zaproszenia ślubne, listy. Tych rzeczy nigdy nie wyrzucam. Lubię też zbierać bransoletki. No i książki.

23) Co robisz kiedy masz kiepski humor?
Sprzątam :D

24) Masz jakąś fobię
Nawiążę do pytania powyżej - nie znoszę brudnych podłóg. Zamiatam cały dom kilka razy dziennie (niezależnie od humoru) :D

25) Masz jakąś interesującą obsesję?
Obsesję chyba nie... przed snem muszę wypić gorącą herbatę. Takie moje dziwactwo.

26) Masz jakieś wyjątkowe marzenie?
Mam, ale zachowam dla siebie. :)

27) Co chciałabyś robić w  przyszłości (zawód)?
W bardzo niedalekiej przyszłości - pracować w miejscu w którym są książki. Duużo książek.

28) Masz jakieś hobby?
Ostatnio prowadzenie bloga.

29) Grasz na jakimś instrumencie?
Niestety nie :<

30) Znasz jakieś ciekawe cytaty?
Jutro jest zawsze czyste, nieskalane żadnym błędem. L.M Montgomery

31) Co doprowadza cie do szału?
Dlaczego ja? Czyja wina? Szkoła. Czyli paradokumentalne bzdury.

32) Co sprawia, że się wzruszasz?
Pokażcie mi jakąś łzawą scenę w filmie i od razu muszę szykować chusteczki.

33) Co Cię motywuje?
Obietnice.

34) Czy masz przyjaciół?
Pewnie że mam, ale niewielu.

35) Najlepsza z cech twojego charakteru...
Jak już wspominałam gdzieś wcześniej chyba to, że potrafię być dobrym przyjacielem. I chyba to, że chętnie pomagam, jeśli ktoś mnie o pomoc poprosi.


Ja również chciałabym Was lepiej poznać.
Czy na te pytania zgodzą się odpowiedzieć:



i



?


Kornelii bardzo dziękuję i jest mi bardzo miło.
Mam nadzieję że nie obrazi się za to, że podaję jej pytania dalej, ale bardzo mi się podobają :)

I.

20 komentarzy :

  1. Ale kopnął mnie zaszczyt! Nie ukrywam, ilość pytań nieco lekko rzecz ujmując, przeraża mnie, ale spróbuję podjąć się tego zadania. I dziękuję za wyróżnienie, mam nadzieję, że w jakimś stopniu przybliżę Ci informacje o sobie. Jeszcze raz dzięki i spróbuję coś napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak odpowiesz na kilka pytań :)
      Bardzo proszę :D

      Usuń
    2. Jak już wrzucę pełną listę, daj znać, o które pytania chodziło Ci konkretnie, dobrze?:)

      Usuń
  2. Ach szkoda, że mnie nie nominowałaś ;) Fajny tag, ale mnie w sumie jako tako znasz hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i tak pomyślałam, że Ci odpuszczę ;)
      no naprawdę fajny tag.

      Usuń
    2. ejjj w ogóle ja czasem mówię do Ciebie "Iwonka", wybacz ;(
      jakie imię miałaś mieć? ;>

      Usuń
    3. Ty najczęściej mówisz do mnie po nazwisku i ja tak samo :D
      Justyna - też niezbyt ładne, ale lepsze niż to co mam :)

      Usuń
  3. Mamy za sobą sporo wspólnego, chociaż (nie bij) do tej pory nie przeczytałam nic z HP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pytania przypominają mi niegdysiejsze zestawy z tzw. Złotych myśli ;) Miałam chyba ze dwa takie zeszyty a jeden, ten najczęściej wypełniany zaginą mi w akcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi też to przyszło do głowy :)

      Usuń
  5. Pytania super, ale dużo odkrywają :D chętnie się przyłącze do tagu i serdecznie dziękuję Ci za nominację, nie wiem tylko, kiedy odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką tagów, ale ten wyjątkowo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię swetry i Coldplay :)
    Świetny tag!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie posty, zawsze można dowiedzieć się czegoś więcej ;)
    Serio z tymi podłogami? Hah, to przydałabyś mi się w domu ;p
    Też nie trawię tych paradokumentów, wrr...

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka