Programy rozrywkowe

Nie jestem wielką fanką telewizji. Przez cały dzień dla mnie nie istnieje. Gdy widzę te paradokumentalne gnioty, które są puszczane na większości kanałów od rana, to krew mnie zalewa. Ale wieczorem lubię obejrzeć coś interesującego.

Obecnie telewizja serwuje nam mnóstwo programów rozrywkowych. Moim zdaniem są lepsze i gorsze (lub tak idiotyczne, że ręce opadają), ale np. od dziewięciu edycji oglądam Must Be The Music i uważam, że to świetny program.
Mocną stroną jest tutaj jury - bardzo sprawiedliwe, które skupia się na uczestnikach, a nie na tym jak się wypromować. Uważam, że są fantastyczni, chociaż Rogucki mógłby pozbyć się tego wąsa :) ( oczywiście żartuję).

źr.

Ci ludzie naprawdę znają się na tym co robią. Dzięki temu programowi udało się zaistnieć fantastycznym zespołom: Enej i Lemon (z niesamowitym Igorem Herbutem). To chyba o czymś świadczy. Przyznam się, że na oba zespoły wysłałam smsy w finałach i cieszę się, że osiągnęli sukces.  Dla mnie to jedyny warty uwagi program tego typu. Bardzo podoba mi się cała formuła.


Od pierwszego sezonu oglądam również Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Niestety program leci późnym wieczorem w sobotę i nie zawsze udaje mi się go zobaczyć w całości, ale oglądam powtórki w niedzielę i uważam, że jest fantastyczny. Stefano Terrazzino jako Helena Majdaniec w ostatnim odcinku, doprowadził mnie do łez ze śmiechu :D.  Te metamorfozy wymagają ogromnej pracy i talentu. Kocham i podziwiam ludzi z pasją. W tej edycji trzymam kciuki np. za Grzegorza Wilka - prawdziwy artysta. Bezbłędnie wcielił się ostatnio w Grzegorza Ciechowskiego. Czekam na więcej.


źr.


Oprócz tych muzycznych programów, staram się regularnie oglądać Świat się kręci. Lubię programy publicystyczne, a tu mamy też rozrywkę, wiadomości. Czasami poruszane są naprawdę ciekawe tematy, można posłuchać opinii różnych stron. Szkoda tylko, że program jest taki krótki i często, gdy dyskusja staje się naprawdę ciekawa, prowadzący muszą ją przerwać.


źr.


A wy oglądacie programy tego typu? A może w ogóle nie macie telewizora? :)


I.

15 komentarzy :

  1. Co do telewizyjnych gniotów, które serwuje coraz więcej stacji telewizyjnych mam takie samo zdanie. Tylko się denerwuje, gdy słyszę jak brzmi gdzieś w tle. MBTM lubię, ale za to Kory nienawidzę, a Rogucki naprawdę mógłby zgoli wąsa i przestać malować powieki ;) Twoja twarz brzmi znajomo strasznie mnie nudzi. Świat się kręci chyba nigdy nie widziałam. Z takich programów uwielbiam Voice of Polan i Master chefa,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie maluje powieki ^^
      Voice of Poland oglądałam tylko pierwszą edycję :)

      Usuń
  2. Och nie, nie i jeszcze raz nie ;) Nie jestem w stanie oglądać tych wszystkich "rozrywkowych" programów, gdyż są dla mnie denne i ogłupiające. Co do Must be the Music, to chyba jedyny program, w którym się rzeczywiście można wybić jako uczestnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś oglądałam Must Be the Music ale obecnie w ogóle nie włączam telewizora. O pozostałych nawet nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kiedyś oglądałam gwiazdy tańczą na lodzie i mam talent, teraz od tego typu programów uciekam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie bardzo chętnie oglądam Must Be The Music i programy kulinarne typu Top Chef, bo zawsze strasznie wkręcam się w takie rzeczy, i kibicuję moim ulubieńcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli o mnie chodzi to kiedyś jakoś tak bardziej chętnie podchodziłam do programów rozrywkowych, jendka teraz zrozumiałam, ze to marny zapychacz czasu. Jeszcze oglądam jedynie "Twoja twarz brzmi znajomo", ale przysypiam oraz "The Voice of Poland" jak emitowali. Nie wiem czy wiesz czym jest "googlebox" bo to leci na TTV, ale to też oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oglądam jedynie "You can dance". Jakoś nie bardzo mnie do telewizora ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam pierwszą edycję Big Brothera, to się liczy, co nie?

    A tak nie mam tv w domu (z wyboru) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądam żadnych - absolutnie żadnych programów tego typu. drażnią mnie i uważam, że ogłupiają społeczeństwo!! zdecydowanie bardziej wolę oglądać programy na Animal Planet czy Focus.tv :) polecam serdecznie :) Aha - jedynym kanałem rozrywkowym na jaki zaglądam jest BBC lifestyle, a tam "Zapraszam do stołu" - uwielbiam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Must be the music - czasem zerkam ze względu na Roguca, którego uwielbiam :)
    Twoja twarz brzmi znajomo - no jak dla mnie to głupszego programu jeszcze nie było :D

    Lubię i oglądam Project Runway :) Lubię też bardzo TVN style, zawsze jak mi się nudzi to włączam - Klinika urody, Sablewskiej sposób na modę, Miasto kobiet, Magiel Towarzyski :)

    Przeważnie jednak to nawet nie włączam telewizora - regularnie tylko w środy o 21.30, bo Project leci :) Jak siedzę z rodzicami to patrzę co tam leci w tv, bo oni zawsze mają włączony ;) u chłopaka też oglądam bo on by umarł bez telewizora. Mi telewizor jest niepotrzebny, bo i tak wszystko mogę obejrzeć w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam telewizor, ale nie lubię takich programów. Oglądałam tylko finał kilka programów rozrywkowym i za każdym razem zgadłam, kto wygra jak tylko przedstawiono finalistów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczywiście oglądam!^^, zakochałam się w ''Twojej twarzy...''. Co prawda nie oglądałam pierwszej edycji, nadrobię to na wakacjach, ale uwielbiam ten program! Tyle humoru, ciężkiej pracy, zabawy i w ogóle...moim faworytem jest Stefano i Matti:). Ostatnio pokazał klasę jako Steven Tyler!:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka