Szybkie podsumowanie marca + komunikat #2

Hej!
Postanowiłam dzisiaj zrobić podsumowanie, bo później nie będę już miała kiedy.

Niestety muszę na razie zawiesić działalność bloga ponieważ wyjeżdżam, więc w kwietniu mnie nie będzie, a co przyniesie los później - zobaczymy!
Ale na pewno wrócę! Z nowymi książkami, zdjęciami i pomysłami. Uwielbiam to miejsce, więc nie może być inaczej. Jeśli będę miała dobry dostęp do internetu, to na pewno będę Was odwiedzać i komentować w miarę możliwości :)

Podsumujmy marzec!
Jak już wspominałam to mój ulubiony miesiąc w roku. Przeczytałam 5 (standard) naprawdę fajnych książek i wszystkie Wam polecam!












Nie potrafię wskazać najsłabszej, bo każda mi się podobała mimo różnych zastrzeżeń.

Z czego jestem dumna? Z pierwszej współpracy ! Bardzo dziękuję Pani Wandzie Szymanowskiej za to, że obdarzyła mnie zaufaniem. To dla mnie ważne, bo bardzo niedawno dodałam zakładkę ,,współpraca" i cieszę się, że się udało. 
Gdy wrócę postaram się nawiązać ich więcej, ale współprace nie powinny być celem bloga tylko miłym dodatkiem.
Trzymajcie za mnie kciuki.

I.

21 komentarzy :

  1. a nie możesz blogować stamtąd dokąd jedziesz? :(
    Gratuluję pierwszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zdradzisz, gdzie wybierasz się i za czym? Czyżby praca, nowe wyzwania? No już nie bądź tak tajemnicz!;)
    Dziesięć płytkich oddechów oraz Rosie, Love brzmi zachęcająco.. to wszystko przez te apetycznie prezentujące się okładki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieram się ciężko pracować :)
      Tak...okładki zachęcają.

      Usuń
  3. O nie, nie będzie Cię :(
    Gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Cię nie będzie...ale mam nadzieję, że będziesz się do nas odzywać i wyjazd okaże się udany! :)
    No i gratuluję pierwszej współpracy, duma jest oj jest przy takich momentach. Miło jest, jak ktoś nas docenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dziesięć płytkich oddechów" oraz "Love, Rosie" jest na mojej liście do przeczytania :D
    Gratuluję współpracy i wracaj na bloga jak najszybciej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie książki :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. W takim razie życze udanego wypoczynku od blogowania, ale masz do nas wrócić!
    "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" są genialni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpocznij na wyjeździe;) Będziemy czekać! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że na razie zawieszasz bloga, wracaj szybko! :)
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie mi brakowało przez ten miesiąc twojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie mi brakowało przez ten miesiąc twojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 pozycje bym Ci ukradła! Ależ miałas wspaniały miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie wracaj szybko!
    Gratuluję pierwszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stiega Larsona mam w planach i nie mogę się doczekać. I wracaj jak najszybciej!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy i życzę wielu kolejnych.
    Wracaj do nas szybko z nową energią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pierwszej współpracy:) "Love, Rosie" mnie urzekła, a "Dziesięć płytkich oddechów" mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka