Czego ostatnio słucham

Już daaawno nie dodawałam postu muzycznego, więc może dzisiaj będzie muzycznie?
Taki przejściowy wpis zanim skończę czytać ,,Zaplątanych" Emmy Chase ( swoją drogą już tylko kilka stron zostało - wiele fragmentów doprowadziło mnie do łez ze śmiechu, ale o tym później). 
Co Iwona słucha wieczorową porą ?



O o o .... tekst tej piosenki jest trochę niewybredny, ale muzyka hipnotyzuje.



Zwycięzca tegorocznej Eurowizji. Obejrzałam całą (Eurowizję oglądam od wielu lat) i bardzo mu kibicowałam. Do tego facet jest baardzo przystojny ;). Tegoroczna Eurowizja była na wysokim poziomie bez oszołomów, jak  to było w poprzednich latach. Było z  czego wybierać.



Następny występ Eurowizyjny, który skradł moje serce. Piękna para, piękne głosy, cudowne wykonanie. Estonia wystawiła wspaniałych muzyków.




Moja ukochana małolata czyli Birdy. Zazdroszczę jej talentu.



Ta piosenka będzie mi się kojarzyć zawsze  z Holandią. Nuciliśmy ją wszędzie.

Coś się podoba? :)
I.

12 komentarzy :

  1. Wszystkie kawałki są super:). Ja osobiście zakochałam się w ''Heroes''. No po prostu świetny utwór...taki energiczny i wpadający w ucho:). No i do tego taki przystojniak^^. Ale ja w ogóle mam słabość do Skandynawii<3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Heroes" również bardzo lubię :) Fajnie, że "Zaplątani" tak Ci się podobają, bo w najbliższym czasie zamierzam przeczytać tę książkę, czeka już nawet na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro postaram się naskrobać o niej kilka słów :) ale jest boska!

      Usuń
  3. Świetne piosenki!
    Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Birdy jeszcze ujdzie. Ile ona ma lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19 ale jest 6 lat młodsza ode mnie i dlatego nazywam ją piekielnie zdolną małolatą ;)

      Usuń
  5. Jestem muzyczną ignorantka!! Znam tylko Birdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elina Born jest niesamowita :) Pozostałe piosenki również wpadają w ucho.
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Któż nie przepada za Heroes? Genialne. Sama prezentacja piosenki jest super. Szacun w stronę reżysera i samego artysty.
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka