Podsumowanie miesiąca - czerwiec



źr.





Jak dawno już nie robiłam takiego podsumowania chociaż chwalić się nie ma czym ;)

W czerwcu przeczytałam dwie (!) książki gdy byłam na urlopie, więc nie jest tak źle chociaż ,,Niezbędnik obserwatorów gwiazd" od połowy. Teraz czytam ,,Collide" Gail McHugh  - już kończę niedługo recenzja.

Przeczytane w tym miesiącu:




Obie książki polecam, a szczególnie Zaplątanych - świetny romans, narratorem jest facet więc to miła odmiana :)

A teraz zabieram się za zaległości na Waszych blogach. Do następnego!




*zdjęcia okładek pochodzą ze strony Lubimy Czytać

5 komentarzy :

  1. Zazdroszczę "Niezbędnika obserwatorów gwiazd".

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, facet narraotrem w romansie? Nie może być... Aż chyba się zainteresuję tą książką pomimo, że ten gatunek mnie nie ciekawi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ciekawe :) jego teksty mnie rozbroiły ^^

      Usuń
  3. Dwie książki - to tak jak u mnie :)
    Zaplątani mnie intrygują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwszą książkę i bardzo miło wspominam. Powodzenia w lipcu!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka