Ebooki - dlaczego je pokochałam?

Ostatnio postanowiłam w końcu zainwestować w czytnik i zobaczyć czy to coś dla mnie. Jak wiecie wyjechałam na kilka tygodni i niestety nie mogłam wsadzić książek do walizki. Postanowiłam - kupuję czytnik ebooków! Sprawa nie była prosta ponieważ obeszłam chyba 3 sklepy elektroniczne zanim go znalazłam i kupiłam. Sprzedawca uprzejmie poinformował mnie, że ma czytniki w sporej promocji, ponieważ sprzedaje się ich bardzo mało. Ludzie wolą tablety z bajerami, a czytanie? Phi kto ma na to czas?
Przepraszam bardzo - jest spora grupa takich osób jak widać  (mocno mnie wkurzył)      -.-

Ale do rzeczy. Pokochałam książki elektroniczne! Po kilku tygodniach użytkowania postaram się niezainteresowanych przekonać, że warto zaopatrzyć się w taki sprzęt. Dla molików książkowych - rzecz niezbędna. Oczywiście nic nie przebije papierowej wersji książki nie, nie, nie. Zapach, radość z przewracania stron - kocham to najbardziej na świecie!
Korzystajmy jednak z tego co oferuje nam technologia, która bardzo ułatwia życie.

1) MIEJSCE Na czytniku możemy pomieścić kilka tysięcy książek! Półek może nam nie wystarczyć ale pamięci na karcie - na pewno. Można wgrać wszystkie książki, które mamy ochotę przeczytać w czasie wyjazdów i nie targać ich ze sobą w walizce. Czytniki są leciutkie jak piórko. Można wybierać i przebierać. Wielka, wielka wygoda! Głównie z tego powodu zdecydowałam się go kupić. Dla wyjeżdżających na wakacje tylko takie rozwiązanie.

2) DOSTĘPNOŚĆ Ebooka możemy kupić o każdej porze dnia i nocy w każdy dzień. Nie trzeba lecieć do księgarni, szukać, zamawiać. Przeczytam recenzję książki u kogoś z Was na blogu, która bardzo mnie zainteresuje - kilka kliknięć na stronie wydawnictwa/księgarni i mam. Czy mogłoby być jeszcze lepiej? Zwłaszcza w mojej sytuacji? ;) 

Przekonani? :>


e-book.info.pl


I.


8 komentarzy :

  1. nieee ja się nie przekonam do ebooków. Przeczytałam kilkanaście, ale wolę tradycyjną książkę mimo, że w mieszkaniu mam coraz mniej miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, dla mnie czytnik e-booków jest zbędnym gadżetem (w sensie nie ogólnie, tylko w moim konkretnym przypadku) - miałam go przez rok i nie użyłam ani razu, mimo że pełen był ciekawych książek, tytułów niedostępnych inaczej, uzbieranych gdzieś z BookRage'a. Po prostu wolę papierowe wersje, a nieprzeczytanych książek mam na półkach tyle, że nie czuję potrzeby dwudziestoczterogodzinnej dostępności nowych tytułów. Już nie wspomnę o tym, że płacąc za elektroniczny tekst czułabym się głupio, w moim pokrętnym odczuciu nie dostałabym nic wzamian. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię e-booki, chociaż papierowe książki mają nieodparty urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuję zakup, ale nie wiem kiedy. Może jakoś w okolicach świąt... ? Kurcze, najpierw nowy laptop. No nie wiem, ale na pewno muszę mieć taki gadżecik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że dostrzegam sporo korzyści, cały czas jakoś nie potrafię się przekonać do ebooków, może kiedyś zakupię czytnik i na nim będę czytać książki, ale pewnie jeszcze trochę to potrwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powoli, powoli i ja przekonuję się do czytników. Jeszcze nie kupiłam, ale zauważyłam, że wiele książek czytam teraz w PDF-ie na komputerze.Przekonuje mnie do czytnika to, że czasem chcę przeczytać książkę, ale wiem, że nie będę chciała mieć jej na półce. No i e-book pozwala dużo zaoszczędzić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam, a) bo mogę w trzy sekundy kupić i mieć obcojęzyczne tytuły z amazona b) bo bez wyrzutów sumienia mogę kupować książki z kategorii przeczytam raz i wiem że już nie wrócę c) bo pozbyłam się wakacyjnego stresu 'co ja zrobię jak wszystko przeczytam/mój bagaż za dużo waży'

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem tradycjonalistą! Wolę książkę niż eBook, wolę komórkę z przyciskami niż dotykową, wolę mp.4 niż smartfon, laptopa niż tablet...taka już jestem i jestem z tego dumna! Ale wiadomo...trzeba iść z postępem technologii...powoli będę musiała się przestawić i pogodzić z tym, że to co lubię teraz zanika i nawet znika...:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka