Emma Chase ,,Zakręceni"






Emma Chase Zakręceni
Cykl: Tangled (tom 2)
Tytuł oryginalny: Twisted
Data wydania: 2015
Wydawnictwo: Filia














Zakochać się jest łatwo. Trudniej wytrwać w miłości.

Pamiętacie jak zachwycałam się pierwszym tomem serii Zaplatani? Romans, gdzie narratorem jest facet. Książka seksowna i mega zabawna. 
Czas na drugą odsłonę.
Autorka tym razem oddała głos żeńskiej stronie czyli Kate. Powieść przeczytałam błyskawicznie i podobała mi się tak samo jak pierwsza część.

Akcja zaczyna się dwa lata później. Kate i Drew wciąż są razem ich romans jest płomienny i pełen zaskakujących zwrotów akcji. Jednak czy wzajemne pożądanie i fascynacja wystarczą, by zbudować trwały i szczęśliwy związek? Okazuje się, że nie. Szybkie tempo nie zawsze jest dobre. Brak rozmowy i niedomówienia sprawiają, że Kate wraca do rodzinnego miasta bez Drew. 

Jedno wielkie nieporozumienie - to temat przewodni drugiego tomu. Bohaterowie zabrnęli w tym tak daleko, że nie potrafią się pozbierać. Zachowanie Drew wyprowadziło mnie z równowagi i mimo, że później sprawa się wyprostowała, pozostał mi jakiś niesmak. W pierwszej części uważałam go za uroczego drania, ale pewna sytuacja sprawiła, że nie darzę już tego bohatera taką samą sympatią. Chociaż dalej rozśmiesza mnie do łez.
Narracja z perspektywy panny Brooks była świetnym posunięciem. Dzięki temu lepiej poznałam tę bohaterkę i jej wybory. Kate nie jest irytująca, a to rzadko zdarza się w romansach. Ma charakterek i myślę, że doskonale pasuje do Drew.

Dużym plusem serii jest lekki i przezabawny styl. Emma Chase potrafi zaciekawić czytelnika i wciągnąć go, do wymyślonego przez siebie świata. Potrafi świetnie poprowadzić akcję, a dialogi są MISTRZOWSKIE! 

Polecam Wam serię Tangled.


I.

7 komentarzy :

  1. Na półce cały czas czeka nieprzeczytany pierwszy tom z biblioteki, muszę go w końcu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba pomyśleć o tej serii :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś zacznę od pierwszego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj w miłosnych sagach jest tak, że w pierwszej części bohaterowie się w sobie zakochują, w drugiej rozstają, a w trzeciej do siebie wracają i jest ślub:-) Przewidywalne, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza. Dobrze wróży, że drugą cześć oceniasz równie wysoko, jak pierwszą. To znak, że i ja muszę się zapoznać z tą serią:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy zachwalają te dialogi :) Muszę sama je zobaczyć. Poszukam pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że polecasz ;) Chętnie przeczytam :)
    PS: Bardzo ładny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka