Liebster Blog Award

Hej,
jako że utknełam przy lekturze ,,Milion małych kawałków" postanowiłam, że skorzystam z zaproszenia PannyKac i odpowiem na jej pytania. 
Nie mam czasu by czytać... pracuję po 6 dni w tygodniu, chociaż książka rewelacyjna.




1. Która książka sprawiła Ci ostatnio najwięcej problemu? Dlaczego?
Chyba ,,Collide" ponieważ na początku kompletnie mi się nie podobała, a po pewnym czasie nie mogłam się oderwać!
2. Jaki film polecasz na długie, wakacyjne noce?
Ostatnio pisałam o ekranizacji książki Sparksa ,,Najdłuższa podróż" i bardzo polecam film nawet tym, którzy ksiązki nie czytali. Piękna opowieść.
3. Jakiej książki chciałbyś/chciałabyś się pozbyć ze swojej biblioteczki?
Nie ma takiej. Żadnej nie oddam ^^
4. W księgarni najpierw idziesz do działu z...?
Nowościami. Przeglądam blogi i potem szukam tych nowych i polecanych.
5. Która szkolna lektura najbardziej Cię poruszyła?
,,Marta" Orzeszkowej. Autorka nieźle dała w kość swojej bohaterce.
6. Jakie zdanie z filmu/serialu/książki najczęściej powtarzasz we własnym życiu?
,,Bunkrów nie ma, ale też jest zajebiście" :)
7. Wolisz książki polecane przez kogoś czy zupełnie nieznane?
Polecane przez Was :)
8. Który z fantazyjnych, książkowych światów chciałbyś/chciałabyś odwiedzić?
Odwiedzam je  podczas lektury. I na tym koniec :>
9. Z którą książkową postacią chciałbyś/chciałabyś umówić się na kawę?
O jest ich całe mnóstwo. W każdej książce znajdę taką postać.
10. Ekranizacja - serialowa czy filmowa?
I ta i ta. Chociaż czasami wydaje mi się, że serial byłby lepszym rozwiązaniem, bo można pokazać więcej szczegółów.
11. Czego najbardziej NIE lubisz w książkach i czytaniu?
Chyba brak dialogów, a duża ilość ciagłego tekstu. To męczące.

I.

6 komentarzy :

  1. Bunkry! <3 Uwielbiam ten film, uwielbiam tę scenę, uwielbiam ten cytat.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Sparksa nie ruszyłam i jakoś mnie nie ciągnie, choć z drugiej strony kurczę jest głośno o tym autorze i co rusz ktoś się nim zachwyca. Może kiedyś spróbuję, ale jakoś w dalszej, nieokreślonej przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym nie wiedziała, z kim pójść na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię, kiedy nie ma dialogów.
    Ja również nie oddałabym żadnej swojej książki po dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haaa ,,Bunkrów nie ma, ale też jest zajebiście" to jeden z najlepszych cytatów i ja go często powtarzam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na konkurs niespodziankę z okazji roku istnienia bloga http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/07/konkurs-niespodzianka-wasny-fanpage.html :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka