Plany plany....


bizneszklasa.pl


Nie mogę się doczekać aż wrócę do domu! W planach mam dwa konkursy dla Was, książki przygotowałam i aż mnie skręca, że muszę czekać do sierpnia z realizacją swoich pomysłów! Ale co ma wisieć nie utonie - bądźcie cierpliwi :)
Postanowiłam zmienić trochę profil bloga i wprowadzić tematyczne miesiące.

Sierpień - miesiąc Ceceli Ahern, którą uwielbiam. Postaram się znaleźć maksimum czasu na czytanie jej książek.



--------------------------------------------------------------------------

Wrzesień - miesiąc polskich autorów i tu mam dylemat. Proszę o pomoc - co warto przeczytać ? Jaki polski autor Was ostatnio oczarował? Muszę zacząć czytać rodzimą literaturę.



I.

4 komentarze :

  1. Jeśli chodzi o polskich autorów to serdecznie polecam książki Krystyny Mirek, co prawda na razie przeczytałam tylko "Podarunek" i "Polowanie na motyle", ale już rozglądam się za kolejnymi jej książkami i jestem pewna że będą świetne! :) Oprócz tego polecam Ci książki Anny Łaciny, szczególnie "Czynnik miłości", ostatnio cudem namówiłam koleżankę do przeczytania tej książki (ona nie czyta książek polskich autorów) i podobała jej się, więc uwierz, jest naprawdę warta przeczytania ;) Polecam również wspaniałego "Maminsynka" Nataszy Sochy, niedawno czytałam i jestem zachwycona!
    Super ten pomysł z tematycznymi miesiącami, czekam na miesiąc z Ahern :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak pisałam na fb - Kordel i Szwaja. Nie mam innych ulubionych polskich autorów ;)
    Z książek przeczytanych w tym roku podobało mi się jeszcze "Nie warz się" - Jolanta Czarkwini.
    Masakra, z zagranicznych mogę wypełniać całą noc, a z polskich prawie nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambitnie :) Czytałam ,,Otwórz oczy, zaraz świt" Mateusza Czarneckiego i „Nie wierz w człowieka” Igi Wiśniewsiej- każda skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z polskich autorów polecam Kasię Bulicz-Kasprzak i Nataszę Sochę ;)
    A Cecelie również wielbię ponad wszystko - jestem ciekawa co przygotowałaś :)
    No i czekam na konkursy ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka