Cecelia Ahern

,,Życie jest zabawne, prawda? Kiedy już myślisz, że wszystko sobie poukładałeś, kiedy zaczynasz snuć plany i cieszyć się tym, że nareszcie wiesz, w którym kierunku zmierzasz, ścieżki stają się kręte, drogowskazy znikają, wiatr zaczyna wiać we wszystkie strony świata, północ staje się południem, wschód zachodem i kompletnie się gubisz. Tak łatwo jest się zgubić."
Love, Rosie

http://uk.cecelia-ahern.com/cecelia/

Cecelia Ahern jest irlandzką pisarką. Zadebiutowała w 2004 roku powieścią P.S I Love You, która szybko stała się międzynarodowym bestsellerem.
Urodziła się 30 września 1981 roku w Dublinie. Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieciaczków. Oprócz tego, jest producentką telewizyjną

Cecelia to autorka jedenastu powieści (i na pewno na tym nie zakończy swojej pisarskiej kariery) oraz kilku opowiadań. Wszystkie tytuły osiągneły wielki, wielki sukces.
P.S Kocham Cię 2004
Na końcu tęczy (Znana również jako Love, Rosie) 2004
Gdybyś mnie teraz zobaczył 2005
Kraina zwana Tutaj 2006
Dziękuję za wspomnienia 2008
Podarunek 2008
Pamiętnik z przyszłości 2009
Pora na życie 2011
Sto imion 2012
Zakochać się 2013
Kiedy cię poznałam 2015
* pogrubioną czcionką są przecztane przeze mnie książki

Opowiadania:
24 Minutes 2004
Next Stop: Table For Two 2005
The Calling 2005
Mrs. Whippy 2006
The End 2006
Girl in the Mirror 2010

Dlaczego zdecydowałam się poświęcić jej sierpień? Ponieważ w jej bohaterkach odnajduję siebie, wiele cech wspólnych. Wydaje się, że jej książki to lekkie lektury, ale wcale tak nie jest. W każdej odnalazłam jakieś drugie dno, morał i wskazówkę. Nie mogę się doczekać, by poznać je wszystkie. Na pewno nie uda mi się to w tym miesiącu, ale do końca roku już tak. Książki Ahern są o miłości: pięknej, silnej, ale nie tylko. O życiu, codzienności, kłopotach i rozterkach. Dają mi wiele radości, są świetnie napisane (bardzo dobry styl), Ahern doskonale konstruuje fabułę. Potrafi wbić czytelnika w fotel niespodziewanym wydarzeniem lub wywołać atak śmiechu przez doskonałe dialogi, które nie są sztuczne i banalne.  
Ten miesiąc będzie bardzo udany!

Strona internetowa autorki: http://www.cecelia-ahern.com/


Little Black

12 komentarzy :

  1. Czytałam jej dwie książki ,,Love, Rosie" oraz ,,Kiedy Cię poznałam". Na pewno będę kontynuować przygodę z twórczością autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotychczas przeczytałam cztery książki Cecelii Ahern i jestem nimi zachwycona! Nie mogę się doczekać kiedy poznam kolejne książki tej autorki :) Jeśli jeszcze nie czytałaś "Zakochać się" to koniecznie to zrób, książkę niedawno czytałam i jestem nią oczarowana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka na pewno pojawi się w tym miesiącu na blogu :)

      Usuń
  3. Przeczytałam jej "Love, Rosie" i "Kiedy cię poznałam". Obie mi się bardzo podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę klimaty horrorowe:D takie delikatne, czułe powieści nie są dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałam tylko jedną książkę tej autorki, ale bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko "Na końcu tęczy", ale mam nadzieję w niedługim czasie przeczytać inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś miłością do niej nie pałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam 'Love, Rosie'. Zakochalam sie w tej historii.. wiec moze niedlugo siegne znowu po ta autorke:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zraziłam się do niej po "Love, Rosie".

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka