Co w sierpniu?

Czas na kolejny miesięcznik czyli nietypowe święta w danym miesiącu.
Ciekawi co nas czeka? Zaczynamy :)




1 sierpnia
Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego 
Pamiętajmy o bohaterach Powstania Warszawskiego. Dziś 71 rocznica tego wydarzenia.




7 sierpnia
Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara 

*1

10 sierpnia
Dzień Przewodników i Ratowników Górskich

*2

12 sierpnia
Międzynarodowy Dzień Młodzieży

*3

13 sierpnia
Międzynarodowy Dzień Osób Leworęcznych
Jestem ciekawa czy są tu jacyś leworęczni? :) 


*4 

16 sierpnia
Międzynarodowy Dzień Latarni Morskich


*5

19 sierpnia
Światowy Dzień Fotografii
Fotografia to moja czwarta miłość ;) 

*6

27 sierpnia
Dzień Tira

*7

28 sierpnia
Światowy Dzień Publicznego Czytania Komiksów
Jak dawno żadnego nie czytałam... jest okazja

*8

30 sierpnia
Międzynarodowy Dzień Pamięci Osób Zaginionych
Dzień Taksówkarza

*9





i trochę prywaty: to dzień moich urodzin -.-




31 sierpnia
Dzień Blogów
Będziemy świętować!


*10




Little Black






Wykorzystane zdjęcia pochodzą z następujących stron:

6 komentarzy :

  1. Swiatowy dzien fotografi to zdecydowanie cos dla mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem praworęczna :)
    Również mam urodziny w sierpniu, tylko trochę wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jest tych świąt. Nie miałam pojęcia, że nawet jest dzień piwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się - jestem leworęczna :)
    7 sierpnia - muszę dzień święty święcić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem praworęczna i szkoda w sumie, że nie obu ręczna;].
    Mamuniu, sporo tych świąt!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, zapraszam do siebie jestem tutaj nowa. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka