Coffee Book Tag

Hej!

Na blogu chwilowo świeci pustkami, więc może zaproponuję dzisiaj tag, który znalazłam w necie. Sama kocham czytać tagi, więc może Was nie zanudzę, chociaż nawiązując do tego: kawy nie znoszę!

Little Black czyta obecnie 3 książki naraz więc trochę potrwa zanim naskrobie coś, co będzie nadawało się do publikacji :)


źr.

1. Czarna kawa. Seria, w którą ciężko się wbić, ale ma wielu fanów.
Do głowy przychodzą mi książki Georga R. R. Martina czyli słynna Gra o Tron. Serial chociaż drastyczny, jest moim zdaniem rewelacyjny, ale przeczytać te wszystkie tomiska... nie wiem czy kiedykolwiek to mi się uda.

2. Miętowa mocha. Książka, która zyskała większą popularność w zimę lub inny uroczysty czas w roku.
Pamiętam, że w tamtym roku przed Bożym Narodzeniem każdy oszalał na punkcie książki W śnieżną noc. Sama też oszalałam, ale okazała się baaardzo słaba. Przynajmniej dla mnie niezrozumiała (może jestem za stara ;) ). W tym roku w walentynki ukazał się film Pięćdziesiąt twarzy Greya i nagle ci, co nie czytali książki, natychmiast chcieli ją przeczytać. Dla mnie najśmieszniejsze jest to, że ktoś w ogóle nie czyta nic, przeczytał te 3 tomy i uważa że to arcydzieło :)

3. Gorąca czekolada. Twoja ulubiona dziecięca książka.
O jest ich dokładnie trzy: Karolcia, Akademia Pana Kleksa i Dzieci z Bulerbyn. Zawsze będę je pamiętać, są wspaniałe. Gdy byłam troszkę starsza, kochałam książkę Heca z Łysym. Tyle razy ją czytałam, że się rozpadła!

4. Podwójne espresso. Książka, która trzymała cię na krawędzi fotela od początku do końca.
O to zdecydowanie opowiadania Kinga Cztery pory roku - fenomenalny zbiór. 

5. Starbucks. Książka, którą widzisz wszędzie.
Od dawna w księgarniach wszędzie widzę Zniszcz ten dziennik - nie rozumiem co w tym fajnego. A obecnie na blogach Pulse - nie mogę się doczekać, aż sama ją przeczytam!

6. Hipsterska kawiarnia. Książka napisana przez indie autora.
Niestety nic nie przychodzi mi do głowy... chyba nie czytałam takiej książki. Ale może Wy możecie podać jakiś tytuł?

7. Uups.. przyadkowo dostałem bezkofeinową. Książka po której podziewałeś się więcej.
Chyba nigdy nie zapomnę mojego rozczarowania książką Buszujący w zbożu... nie wiem czego się spodziewałam, ale na pewno nie opowieści o nastolatku włóczącym się bez sensu po mieście. I to ma być ten fenomen?? 

8. Idealne połączenie. Książka lub seria, która była zarówno gorzka jak i słodka, ale ostatecznie przypadła ci do gustu.
Na pewno Igrzyska Śmierci ... może zaliczę tu jeszcze Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki. Główna bohaterka irytowała mnie i fascynowała - takie połączenie :)




PS. Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy nagłówek!
PS.2 Ciągle możecie zgłaszać się do rozdania.



Little Black







8 komentarzy :

  1. łoo matko, co chwilę widzę nowe tagi ;)
    Nagłówek super. Minimalizm ponad wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalizm ponad wszystko :D no chyba tak :)

      Usuń
  2. Książka indie? Polecam twórczość Tomka Tomczyka (aka Kominek lub JasonHunt) który, notabene również jest blogerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ,,W śnieżną noc" mnie nie zachwyciło. A co do 6- Colleen Houck z ,,Klątwą tygrysa". A nagłówek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że też lubisz czytać ;) pewnie ściągnę sobie od Ciebie kilka ciekawych tytułów ;) i zapraszam do mnie na mojego bloga o książkach: www.niebieskiemigdały90@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatycznie prezentuje się owa sówka wykonana z kawy, ujmują mnie takie dzieła!
    Jeśli chodzi o kawę, podzielam Twoje zdanie, a fuu, również za nią nie przepadam. O tak. dzieci z Bulerbyn. Pewnie ze trzy razy po nią sięgałam, wspaniała, pełna inspiracji i przygód książka. Dla każdego ;)
    Czytasz trzy powieści równocześnie? Ja dwie, tylko o różnej tematyce - poradnik o koncetracji oraz powieść ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka