Stosik sierpniowo wrześniowy

O jak dawno nie chwaliłam się stosikiem.. 
Oto część moich ostatnich zdobyczy sierpniowo wrześniowych:




Harlan Coben Zostań przy mnie - stęskniłam się za Cobenem!

Katarzyna Bonda Florystka - właśnie czytam i uważam, że to książka na światowym poziomie! Recenzja wkrótce.

Matt McGinn Coldplay Życie w trasie - jako wielka fanka Coldplay nie mogłam przejść obok  niej obojętnie. Nie mogę się doczekać, by poznać tajemnicę mojego ukochanego zespołu.

Cecelia Ahern Kiedy cię poznałam - i kolejna na mojej półce powieść Ahern.

Paul Grossman Dzieci gniewu - fantastyczny kryminał z historycznym tłem. Recenzja jutro!

Dorota Gąsiorowska Obietnica Łucji - tutaj przyciągneło mnie piękne wydanie. Jestem fanką cudnych okładek!

Czytaliście? Coś szczególnie polecacie?


Przypominam o trwającym rozdaniu  !




Little Black

12 komentarzy :

  1. Cóż...powodzenia w czytaniu!:), myślę jednak, że nie sprawi ci to większego problemu;]. No to w takim razie...miłego czytania!
    Nawet nie wiesz jak ja ci teraz zazdroszczę! Ja muszę kuć i uczyć się nie tylko do szkoły, ale też do matury...ledwo ogarniam, nie wyrabiam...przeczytanie jakiejś książki to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Coben, planowałam sobie ostatnio kupić jego książkę, ale jakoś nie po drodze mi, tym bardziej, że mam sporo zaległości do nadrobienia. Ale z drugiej strony dla mnie to lektura na dwa dni, więc może się jednak szarpnę. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kiedy cię poznałam" czytałam i podobała o mi się, choć chyba najmniej z książek Ahern, które dotychczas przeczytałam.
    "Obietnicę Łucji" mam z biblioteki, więc pewnie niedługo przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam tylko Obietnicę Łucji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się troszkę stęskniłam za Cobenem:) Coś ma być w Biedronce od poniedziałku tego autora to może kupię jeśli nowość, bo "starości" wszystkie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję "Dzieci gniewu". Niesamowicie interesuje mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś książki Cobena pochłaniałam jedną za drugą. Przypomniałaś mi o tym autorze :) Z Twojego stosu chętnie przeczytałabym "Florystkę" i "Dzieci gniewu" :)

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię piosenki Coldplay, więc czekam na recenzję ich biografii.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zostań przy mnie" mam w wydaniu kieszonkowym i jeszcze nie przeczytałam jej. Być moze Twoja recenzja mnie do tego zmibilizuje.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam jedynie ,,Kiedy cię poznałam" - ale w sumie średnia.. Bardzo chciałabym poznać ,,Florystkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję czytelniczych wyników i życzę powodzenia w kolejnych miesiącach ;3

    http://www.papierowenatchnienia.blogspot.com/p/konkursy_22.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka