Targi Książki w Krakowie

Poważnie zastanawiam się czy nie pojechać na Krakowskie Targi Książki w październiku. To byłaby szansa na zdobycie nowych tytułów, udziału w ciekawych spotkaniach i zobaczenia samego Krakowa. Nigdy nie byłam na takiej imprezie, a bardzo, bardzo bym chciała...Do Krakowa mam daleko, ale nie jest to dla mnie przeszkodą :)

Chciałabym zapytać czy ktoś z Was wybiera się na to wydarzenie? Może warto byłoby stworzyć jakąś inicjatywę przecież to idealna okazja do spotkania! 




źr.


Little Black

8 komentarzy :

  1. Ja najprawdopodobniej będę. Tak na 80%. Chcę chociaż zobaczyć, co to za impreza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ja się nie wybieram, a szkoda... W sumie mogłaby pojechać, o ile jeszcze jest możliwośc wcisnąć się jako bloger. Ale nie jestem pewna, czy to dobry pomysł, wybierac sie bez uprzedniego przygotowania do miejsca, w którym na pewno się zgubię zaraz po wyjściu z dworca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę powiedziawszy, zastanawiałam się czy wybrać się na to wydarzenie, tym bardziej, że od swojego miejsca zamieszkania to nie mam tak daleko, może lekki rzut beretem ;D w każdym razie przejrzałam listę autorów i dla mnie jest do końca zadowalająca, ponieważ nikogo pod siebie, że tak ujmę, to nie znalazłam.. A po co też mam się pchać do ludzi, pisarzy totalnie mi obcych?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mimo że mieszkam od 5 lat w Krakowie to jeszcze ''nie zdążyłam'' się wybrać na targi. Postaram się w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym bardzo chętnie pojechała, chociaż też niestety odległość zabija.. Może w przyszłym roku mi się uda jak wcześniej coś zaplanuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na targach książki byłam ostatnio 3 lata temu. a chodzę średnio co 5 lat. Nie potrafię się na nich odnaleźć. Czuje się zagubiona i popychana w każdą stronę przez ogromny tłum ludzi. Może uda mi się pójść w przyszłym roku jeśli całą trasę dokładnie sobie zaplanuję...

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka