Zapraszam do zabawy :)


Chciałabym Was zaprosić do zabawy, którą ogłosiłam na facebooku





Zabawa będzie trwała na facebooku - like box znajdziecie obok :) 

Wiecie, że kocham fotografię i jest to jedna z moich pasji. Wiem też, że wiele rzeczy muszę się jeszcze nauczyć, ale kto nie próbuje ten nic nie ma Emotikon smile W jednym miesiącu będę dodawała zdjęcia (nie wiem ile - to zależy) i ta fotografia, która będzie miała nawięcej lajków lub pozytywnych komentarzy, zostanie zdjęciem miesiąca Emotikon smile Przy okazji będę miała gotowy post fotograficzny Emotikon smile

Jeśli ten pomysł wzbudzi zainteresowanie, pomyślę nad nagrodami dla udzielających się nawięcej.

A oto pierwsza fotografia:








Little Black

4 komentarze :

  1. Polubiłam, :-) Śliczne zdjęcie kota. Czuję, że wszystkie Twoje fotografie będą mi się bardzo podobać. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! :)
      Za chwilę biorę aparat i ruszam na poszukiwanie nowego obrazu :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł. Na pewno będę lajkować :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka