Halloween - noc czytania!


King gotowy - za 2 minuty zaczynamy !!!


Będę aktualizować post :)


21- ZACZYNAMY 

21.55 - 52 strony i zapowiada się ciekawie. Czy ktoś z Was czytał ,,Lśnienie"? Jakie są Wasze wrażenia ?

23.25 - po krótkiej przerwie wskakuję do łóżka i czas na drugą rundę :)





1.00 - King potrafi dawkować napięcie! Jestem pod wrażeniem i zaczynam się bać! 



2.00 Chyba czas kończyć, bo oczy odmawiają mi posłuszeństwa :) przeczytałam 200 stron. Dużo i niedużo, ale za to jakiej dobrej książki. Znowu nie zawiodłam się na mistrzu grozy i jutro, a właściwie dziś, mam zamiar kontynuować lekturę.

Było fantastycznie. Dobranoc moliki !


Little Black

5 komentarzy :

  1. powodzonka ;)
    ja już jednym okiem śpię, a rano muszę wstać :)
    przyjemnej lektury kochany R... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic Ci nie powiem:) Nic a nic.. czytaj:) ja zaczytuję się w "Wielkim Marszu" Kinga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielki marsz czytałam jakiś czas temu :) taka inna ale ciekawa również :)

      Usuń
  3. mam na liście ;) ale do przeczytania. w nocy czytałam też kinga ale zieloną milę bo mam rozpoczętą :P

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka