Halloween z książką

źr.




Co myślicie o tym, by Halloween spędzić z książką? Jeśli nie wybieracie się na żadną prywatkę czy zabawę to może dołączycie do akcji Noc czytania :) wystarczy wybrać odpowiedni na ten wieczór tytuł. 
Akcja trwa od 21 do 4 rano z soboty na niedzielę, czyli w halloweenową noc. Im nas więcej tym straaaszniej :)
Uważam, że to niezły pomysł i oczywiście biorę udział i zachęcam Was do tego samego.







Zasady, organizatorów i szczegółowe informacje znajdziecie pod tym linkiem 





Little Black

4 komentarze :

  1. ja mam imprezę, ale będe z Wami myslami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł i naprawdę fajna akcja, ale raczej nie wezmę w niej udziału. W ostatnim czasie prawie nie sypiam w związku z nawałem pracy i każda godzinka jest ważna, szczególnie w sobotę ;)

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie piszę. Z racji, że jest to sobota, raczej czas spędzę z narzeczonym, poza tym wcześnie rano muszę wstać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdę powiedziawszy nie muszę brać udziału w tego typach zabawach, każdy dzień spędzam w towarzystwie książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka