Konkurs urodzinowy

Czas na zapowiadany konkurs!
Najwięcej Waszych głosów w ankiecie zdobyły książki:

Colleen Hoover Hopeless
Nicholas Sparks Najdłuzsza podróż


Zwycięzców będzie dwóch, więc te dwie książki trafią do szczęśliwców :)

Co trzeba zrobić?

1) Być publicznym obserwatorem bloga Little Black
2) Udostępnić podlinkowany baner konkursowy na swoim blogu, facebooku, google + wybierzcie sobie miejsce :)
3) Pod tym postem konkursowym zostawić takie oto zgłoszenie:


Obserwuję bloga jako:
Baner udostępniam na stronie:
Adres e-mail:
Wybieram książkę:
Odpowiedź na pytanie:

4) Jak wynika ze zgłoszenia odpowiedzieć  na pytanie, które brzmi:

Dzień bez czego, jest dla Ciebie dniem straconym?


Ze wszystkich zgłoszeń wybiorę dwie osoby,  których odpowiedź na pytanie najbardziej mnie zaskoczy, rozbawi, wzruszy itp. czyli liczę na Waszą kreatywność, ale przede wszystkim szczerość :)
Odpowiedź nie musi być nie wiadomo jak długa, byle sensowna :) 


Regulamin konkursu:
1) Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga: littleblack1.blogspot.com
2) Konkurs trwa od 11.10 2015 do 11.11 2015 roku do godziny 23.59. Zgłoszenia po tym czasie nie będą brane pod uwagę. Wyniki zostaną podane najpóźniej 7 dni po zakończeniu konkursu.
3) Do wygrania będą dwie książki. Uczestnik wybiera jedną, którą chciałby wygrać -  książki są nowe w stanie idealnym
4) Uczestnikiem jest każdy, kto spełni wyżej wymienione warunki.
5) Nie wysyłam książek za granicę - adres musi znajdować się na terenie Polski.
6) Książki zostaną wysłane przesyłką priorytetową przez Pocztę Polską. Koszt przesyłki ponosi organizator.
7) Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez organizatora czyli mnie. Jeśli jednak nie będę w stanie sama wybrać odpowiedzi, o pomoc poproszę przyjaciółkę. Nagrodzona będzie jedna osoba z listy osób, które wybiorą Hopeless i jedna osoba z listy osób, które wybiorą Najdłuższą podróż.
8) Na adres do wysyłki czekam 2 dni inaczej wyłonię kolejnego zwycięzce. 
9) Zastrzegam sobie możliwość zmian zasad w czasie trwania konkursu.
10) Zgłoszenie do urodzinowego konkursu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Baner do udostępnienia:





Czy wszystko jest jasne?

Zapraszam do udziału i życzę powodzenia! Nagrody są świetne i myślę, że warto się o nie postarać :)


Little Black

24 komentarze :

  1. Obserwuję bloga jako : _ CrUzOn _
    Baner udostępniam link : https://plus.google.com/105228738783790909942/posts
    Email : bartes121@interia.pl
    Wybieram książkę : "Hopeless"
    Odp : Dzień bez mojej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: Ania K
    Baner udostępniam na stronie: https://plus.google.com/109067957366975070615/posts
    E-mail: ania0134@o2.pl
    Wybieram książkę: "Hopeless"
    Odpowiedź na pytanie: Dzień bez okazywania uczuć moim najbliższym jest dla mnie dniem straconym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: Olu sia
    Baner udostępniam na blogu: alex771.blogspot.com
    E-mail: ola2000piasecka@gmail.com
    Wybieram książkę: Hopeless
    Odpowiedź: Dzień bez książki,rodziny i przyjaciół jest dla mnie dniem straconym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Gosia Krak
    Baner udostępniam na stronie: https://plus.google.com/105265675769639619668/posts/DfidQyd5hiP
    Adres e-mail: gosia_krak@o2.pl
    Wybieram książkę: Najdłuższa podróż
    Odpowiedź na pytanie: Dzień bez dobrej książki jest dla mnie dniem straconym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: I lovebooks
    Baner udostępniam na stronie: Google+
    https://plus.google.com/102376143644063113695/posts/9qUqkVL9Bq1
    Adres e-mail: barbara.bogdanienko@gmail.com
    Wybieram książkę:Najdłuższa podróż
    Odpowiedź na pytanie:
    Dzień bez słodyczy jest dniem straconym! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień bez książki, świeżego powietrza, dobrej herbaty i kawałka miłości (może być czekolada) xd Nie biorę udziału w konkursie, książki mam, ale musiałam odpowiedzieć i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako: Zawsze uśmiechnięta!
    Baner udostępniam na stronie: https://plus.google.com/u/0/115985630082081500521/posts
    Adres e-mail: aleksandra.g17@interia.pl
    Wybieram książkę: Najdłuższa podróż
    Odpowiedź na pytanie: Dzień bez modlitwy. Tego chyba nie muszę tłumaczyć. Jest to dla mnie najważniejszy moment dnia, kiedy mogę porozmawiać z Bogiem, opowiedzieć Mu o swoim dniu, o wszystkich radościach, ale też o tym, co było trudne, z czym sobie nie potrafię poradzić. Mogę z Nim porozmawiać jak z przyjacielem, poprosić o pomoc, nie tylko dla siebie, ale też dla innych. Jest to też czas, kiedy Mu dziękuję i przepraszam. W dni kiedy się nie modlę mam taką pustkę w serce, brak pokoju i świadomość, że czegoś tego dnia zabrakło. Dlatego jest to wtedy dzień stracony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: IDK
    Baner udostępniam na stronie:http://the-world-of-good-books.blogspot.com/
    Adres e-mail: kamila9813@gmail.com
    Wybieram książkę: Hopeless
    Odpowiedź na pytanie: Niestety dzień bez kawy jest dla mnie dniem straconym. Po wypiciu kubka tego cudownego napoju mam siłe na wszystko. Jeśli w godzinach popołudniowych nie dostarcze go mojemu organizmowi, jestem do końca dnia jak zombi i jedyne na co mam ochotę to sen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: Pani Lecter
    Baner udostępniam na stronie: http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/
    Adres e-mail: agatajedynamla@gmail.com
    Wybieram książkę: Najdłuższa podróż
    Odpowiedź na pytanie:
    Dzień stracony?
    Bez uśmiechu mojej miłości.
    Świat bez Niego jest niczym.
    Jeden dzień z Nim - wszystkim...
    Całym światem..

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: Szczęśliwa Mama
    Baner udostępniam na moim FB: https://www.facebook.com/iza.wicz
    Adres e-mail: szczesliwamama95@gmail.com
    Wybieram książkę: Nicholas Sparks "Najdłuzsza podróż"
    Odpowiedź na pytanie: Dzień jest dla mnie stracony, gdy nie mogę bawić się z moimi dziećmi, gdy nie mogę poczytać im bajki, gdy nie mogę z nimi kolorować, gdy po prostu nie mogę z nimi być :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Obserwuje bloga jako : Iza Batraniec
    Baner : https://plus.google.com/u/0/115127624370735348196/posts/bjmVPAQNzjN
    E-mail : iza.batraniec@vp.pl
    Wybieram : Hopeless
    Odpowiedź : Dzień bez herbaty malinowej :) Muszę ją wypić 3 razy dziennie : na śniadanie , po szkole i na kolacje bo inaczej zawsze potem zdarza się coś złego np. niezapowiedziana kartkówka w niemieckiego...;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Beauty B.
    Baner udostępniam na stronie:http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    Adres e-mail: monika2003@vp/pl
    Wybieram książkę: Nicholas Sparks "Najdłuzsza podróż"
    Odpowiedź na pytanie: Dla mne dzień jest stracony wtedy, gdy nie mogę spojrzeć w oczy mojej drugiej połówce ;) Zawsze, gdy szykują się takie dni, odbywam podróż, choćby najdłuższą podróż wstecz i przywołuję do pamięci miłe chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako: Elena Silver
    Baner udostępniam na stronie: http://city-of-amazing.blogspot.com
    Adres e-mail: lowczyni.gildii@gmail.com
    Wybieram książkę: Nicholas Sparks "Najdłuższa podróż"
    Odpowiedź na pytanie: Dzień bez dobrej książki, wrednej siostry bliźniaczki i ukochanych psów to dzień stracony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako:Katarzyna Wierzba
    Baner udostępniam na stronie:FB https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/1049227468462540
    Adres e-mail:kaja350@vp.pl
    Wybieram książkę: Hopeless
    Odpowiedź na pytanie: Dla mnie dzień jest stracony kiedy z pośpiechu rano mąż zapomni mi dać codziennego buziaka na dzień dobry i pędzimy do pracy.Tak się do tego rytuału naszego przyzwyczaiłam po 12 latach małżeństwa,że jak zdarzy mu się wyjść z domu bez dania mi buziaka,nie mogę sobie w pracy miejsca znaleźć,a dzień jest dla mnie stanowczo zbyt ponury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako:Kamoncikowa Kali
    Baner udostępniam na stronie:FB https://web.facebook.com/magda.prusinowska.9/posts/797459133698675?pnref=story
    Adres e-mail:madzialena140992@wp.pl
    Wybieram książkę: Najdłuższa podróż
    Odpowiedź na pytanie: Bez kawy z rana nie ruszę się nigdzie, choćby mnie dźwigiem wyciągali z mieszkania to nie dam rady i dziwię się jak funkcjonowałam w czasach kiedy Jej nie piłam, istny dramat.

    OdpowiedzUsuń
  16. vaapku@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Natalia D******a
    Baner udostępniam na stronie: https://plus.google.com/101695490616122100741/posts/NcVLfpma1G1
    Adres e-mail: vaapku@gmail.com
    Wybieram książkę: Najdłuższa podróż
    Odpowiedź na pytanie:
    Dla mnie dzień jest stracony jeśli sobie chociaż przez pięć minut porządnie nie ponarzekam. Niee, nie chodzi o to że mam muchy w nosie i pretensje do całego świata, zwyczajnie jak sobie trochę nie pomarudzę pod nosem, to się źle czuję. A na co narzekam? A na co bądź :-) Czyli jeśli nie wygram w tym konkursie, to będę marudzić, że straciłam jakieś pięć minut na wysłanie odpowiedzi, a jeśli wygram - to załamię ręce, bo "kiedy ja to zdążę przeczytać, jak tyle innych książek czeka na półce" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako: Black Angel
    Baner udostępniam na stronie: https://plus.google.com/106979144244433672779/posts/RqnToJtt9hL
    Adres e-mail: sylwia_2325@wp.pl
    Wybieram książkę: Hopeless
    Odpowiedź na pytanie: Dzień bez zabawy z moim psem jest dniem straconym.
    Tak się złożyło, że to małe zwierzątko zajmuje bardzo ważne miejsce w moim sercu, więc jak prosi o zabawe... no cóż to trzeba się pobawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako: Nefertiti
    Baner udostępniam na stronie: https://plus.google.com/u/0/109829781075761273038/posts
    Adres e-mail: werka164@op.pl
    Wybieram książkę: Hopeless
    Odpowiedź na pytanie: Dzień bez gimnastyki jest dla mnie dniem straconym.
    Bo gimnastyka to fajna sprawa,
    dla duszy i ciała niezła zabawa !
    Więc po pobudce , co dzień rano,
    włączam muzykę śmiało.
    Potem skłony i wymachy,
    a na koniec też przysiady ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako: Edyta Chmura
    Baner udostępniam na stronie: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=418744724990404&set=a.164718353726377.1073741830.100005646401380&type=3
    Adres e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Wybieram książkę: "Najdłuższa podróż"
    Odpowiedź na pytanie: Nikt się nie chce przyznać, bo nie wypada, ale przecież wiadomo, że dzień bez sprawdzenia postów na facebooku jest dniem straconym ;D Trzeba być na bieżąco, kto ze znajomych zmaga się z ząbkowaniem u dziecka, kto kupił odjazdową sukienkę na imprezę albo jaką książkę ostatnio przeczytała dziewczyna prowadząca bloga i co o niej sądzi. Samo się nie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako: Monika Łaznowska
    Baner udostępniam na stronie: https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/972790752777814?pnref=story
    Adres e-mail: monika_laznowska@wp.pl
    Wybieram książkę: Hopeless
    Odpowiedź na pytanie: Dzień bez muzyki jest dla mnie dniem straconym. Oprócz książek jest to druga rzecz bez której nie wyobrażam sobie swojego funkcjonowania, ponieważ muzyka towarzyszy mi praktycznie na każdym kroku: podczas sprzątania, gotowania, pracy w ogrodzie, jazdy samochodem, nauki i przy wielu innych codziennych czynnościach. Nawet w łazience mam radio i gdy biorę prysznic zawsze puszczam sobie jakąś płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako:Emila Kejna
    Baner udostępniam na stronie:https://www.facebook.com/emila.kejna/posts/1050553011633222
    Adres e-mail:emilla.2421@poczta.onet.pl
    Wybieram książkę:Hopeless
    Odpowiedź na pytanie:Bez mojej 8 godzinnej urzędniczej pracy bo ja jestem pracoholikiem i kocham moje papierki i uwielbiam być produktywna a najelsze efekty osiąga się ciężka pracą a nie leżeniem na kanapie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    Obserwuję: Sylwka S.
    Baner w zakłądce konkursy
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Wybieram książkę: "Najdłuższa podróż"
    Odpowiedź: Dzień bez kawy i dzień bez buziaka od męża. Codziennie rano mój mąż budzi mnie buziakiem, delikatnym lub troszkę mocniejszym gdy mocno śpię. Taki rytuał celebrujemy od wielu lat i nie wyobrażam sobie, aby mój dzień zaczynał się inaczej :) Gdy wstaję na stole czeka już na mnie moja ulubiona gorąca kawa i jak tu nie lubić poranków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Paulina Łakoma
    Baner udostępniam na stronie:https://www.facebook.com/profile.php?id=100000841766548
    Adres e-mail: antoniak24@wp.pl
    Wybieram książkę: Najdłuższa podróż
    Odpowiedź na pytanie: Dzień bez serdecznego uśmiechu jest dniem straconym :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję bloga jako: Gracenta
    Baner udostępniam na stronie: https://plus.google.com/113667139964734806784/posts
    Adres e-mail: gracja313@tlen.pl
    Wybieram książkę: Najdłuższa podróż
    Odpowiedź na pytanie:
    Napisałabym, że dzień bez słońca jest dniem straconym. Jednak byłoby to stwierdzenie nietrafione, ponieważ nawet pochmurny dzień może nas pozytywnie zaskoczyć. Dlatego ten pomysł odpada.
    Może dzień bez czytania książek? Też nie. Czasem mam takie tygodnie, że muszę odpocząć nawet od czytania lub po prostu jestem tak nakręcona zakończeniem danej książki (chociaż częściej oburzona – no bo jak mogli skończyć tom w takim momencie?!), że muszę najpierw ochłonąć kilka dni zanim sięgnę po kolejną. Też tak macie? Założę się, że tak! Nie mogę być odosobniona w moich odczuciach, bo bym zaczęła się zastanawiać czy ze mną jest wszystko w porządku. A musi być. Więc wy też tak macie ;)
    No to bez czego dzień staje się tym straconym? Co może wywołać słoneczny dzień, czytana książka lub po prostu druga osoba? Odpowiedź jest jedna i zapewne już wiecie jaka: uśmiech! Obojętne jest to, czy my się uśmiechamy do kogoś (nawet uśmiechanie do lustra ma swoje pozytywy – tak, próbowałam; ale lepiej unikajcie przy tym świadków, bo zaczynają zadawać dziwne pytania) lub ktoś do nas – uśmiech jest zaraźliwy. Ta prosta czynność podwyższa naszą samoocenę, samopoczucie i pokazuje, że warto cieszyć się każdym dniem.
    Dzień bez uśmiechu to kolejny zapomniany dzień, który zginął w natłoku myśli. Natomiast dzień z uśmiechem jest godny zapamiętania choćby ze względy na to, że wydarzyło się w nim coś, co nas uszczęśliwiło i wywołało na naszej twarzy charakterystycznego „banana”.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka