Pierwsze urodziny bloga!

No i nastał ten dzień - dzisiaj mija dokładnie rok od czasu, gdy napisałam swój pierwszy post... jeśli tak można nazwać tych kilka słów :



Początki
Na początku kompletnie nie wiedziałam jak prowadzić blog... czy pisać tylko o książkach czy o czymś jeszcze? Co ludzi interesuje?
Miałam chwile zwątpienia: prawie nikt tu nie wchodzi...o czym pisać, żeby było ciekawie? Próbowałam różnych rzeczy, aż w końcu zdecydowałam się na taką tematykę: książki, film, muzyka czyli to, co interesuje mnie najbardziej. 

Do początkujących blogerów: nie poddawajcie się, każdy kiedyś zaczynał. Trzeba być upartym i mieć dużo cierpliwości, a wyniki będą z czasem coraz lepsze. Trzeba również doceniać pracę innych. Najważniejsze jest to, by pisać o tym, co naprawdę się kocha. 
Blog = pasja zarówno do tworzenia tekstów jak i jego prowadzenia. Gdy siadam i zaczynam pisać tekst, czuję wielkie podekscytowanie tym, że mogę podzielić się w Wami swoim zdaniem.

Moje pierwsze recenzje są okropne... straszne językowo, ale nie mam zamiaru ich poprawiać, w końcu to jakaś część historii tego bloga. Moje wpisy wyglądają teraz dużo lepiej, chociaż wciąż nie są takie jakbym chciała, ale cały czas pracuję nad stylem. To jedna z wielkich zalet bloga - uczysz się poprawnie pisać i widzisz swoje błędy.

  • Poznałam tu wielu wspaniałych ludzi! To był niesamowity rok.



Dziękuję Wam
za to, że liczba wyświetleń rośnie. Teraz jest to niemal 15,000 co jest dla mnie niebywałe. Nie spodziewałam się rok temu, że będę patrzyła na taką liczbę w 2015 roku. Dziękuję moim stałym czytelnikom, że interesuje ich moje zdanie i stale wracają. Dziękuję za każdy komentarz i każdy lajk na fb. Dziękuję Wam za wsparcie w marcu, gdy wyjeżdżałam w nieznane... i dziekuję, że przez 5 miesięcy nie zapomnieliście o mnie, mimo że pojawiałam się sporadycznie.





Garść ciekawostek z mojego bloga o których nie wiecie :)

Po przeczytaniu książki i odłożeniu jej na półkę, natychmiast siadam i piszę tekst. Nie lubię pisać o książce np. po kilku dniach od jej przeczytania. Tak samo jest z filmem. Jeżeli nie mam czasu , by tekst opublikować, to czeka sobie spokojnie w wordzie lub w kopiach roboczych, ale jest już napisany. Pozostają poprawki i publikacja.

Wpis tworzę zwyklę w około godzinę.

Blogger to pierwsza strona na jaką wchodzę, po odpaleniu komputera :)

Jeśli podoba mi się czyjś tekst, to potrafię wchodzić na tego bloga i czytać go kilkakrotnie, więc jeśli zauważycie, że byłam u Was wiele razy, to znaczy, że coś mnie strasznie zafascynowało :)

Gdy mam czas, by poczytać Wasze wpisy, to otwieram blogi na kilkanaście zakładek i po kolei każdy tekst czytam. Nieraz muzyka na Waszym blogu śmiertelnie mnie wystraszy, gdy włącza się po jakimś czasie! :)

Najwięcej komentarzy na moim blogu napisała Gąska - na 110 wpisów 98 ! Dziękuję kochana :*

Pierwszy komentarz napisała Magda Saska - Radwan :*

Najczęściej odwiedza mnie też Gąska! :)

Oprócz Polski najczęściej odwiedzają mnie internauci z Niemiec o_O

Moja ulubiona czcionka to Georgia.

Harlan Coben  Nie mów nikomu - to pierwsza książka, która pojawiła się na tym blogu. 

Niewielu z moich znajomych wie, że ja to Little Black ;)







Little Black 

PS. Ankieta trwa do 15.00
Nie wiem czy zdążę dzisiaj z konkursem - jeśli nie, to wpis pojawi się na pewno jutro!

24 komentarze :

  1. Serdecznie gratuluję! Życzę dalszych sukcesów i wytrwałości w prowadzeniu bloga ;)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku, życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie :) Widać, że Twój blog jest tworzony z pasją. Tak trzymaj! Życzę wielu dalszych sukcesów, radości z tego co robisz i oczywiście nieustannie, jak najwspanialszych książkowych doznań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam na Twojego bloga niedawni, więc nie mogę powiedzieć, że znam Little Black bardzo dobrze, ale to wszystko jest do nadrobienia ^^ Mimo wszystko cieszę się z Tobą w te pierwsze urodziny, bo zdaję sobie sprawę, co to oznacza. Sama nie mogę się doczekać tych pierwszych urodzin mojego bloga ♥ Życzę Ci aby Twój blog wciąż się rozwijał, a wraz z nim Ty sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ;)

      Usuń
  5. Pamiętam jak ja się cieszylam na pierwsze urodziny bloga! Gratulacje ogromne!! :) Ja też nie poprawiam starych wpisów, owszem są częścią historii bloga, ale pokazują też, jak wiele się nauczyłyśmu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki :D A Cobena uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku i cieszę się, że się znalazłyśmy w tej wielkiej blogosferze. Już nieraz spisywałam na listę zakupową, książki z Twoich recenzji :) Bardzo lubię tę datę, przyniosła mi szczęście, niech i Tobie przyniesie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też się cieszę :) bardzo Ci dziękuję :*

      Usuń
  8. No to gratuluję, mam nadzieję, że nadal twój blog będzie prosperował tak dobrze jak do tej pory:). Trzymam kciuki!:), wybacz, że rzadko pozostawiam komentarze, po prostu nie mam za bardzo czasu, ale czytam twoje wpisy z chęcią:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewam się, bo sama często po prostu zaglądam i nie zostawiam komentarza jeśli czas mnie goni :) Dziekuję!

      Usuń
  9. Jak wiesz, również kilka dni temu obchodziłam pierwsze urodziny bloga, więc wiem jakie to cudowne uczucie! :) Gratuluję roczku i życzę jak najwięcej rocznic, a także wielu sukcesów i jak najwięcej dobrych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo siły i wytrwałości życzę, obyś była z nami jak najdłużej. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i życzę by przyjemność z czytania, pisania i prowadzenia bloga Cię nie opuszczała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie :) dziękuję za życzenia i odwiedziny !

      Usuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka