Plany październikowe

Cześć!

Chciałabym przedstawić Wam moje plany październikowe, by zmotywować się do czytania. Stos nieprzeczytanych, ale kupionych i zaplanowanych książek rośnie mi w zastraszającym tempie, więc muszę coś z tym zrobić :)



Oto plany:





Jak widzicie książki są skrajnie różne. Jest też trochę klasyki, bo chciałabym ją poznać. Co myślicie o takim zestawieniu?


Teraz druga sprawa: w niedzielę mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny! Tak, to już rok! Z tej okazji będzie konkurs, ale po pierwsze muszę pomyśleć nad zadaniem konkursowym, bo moi mili nie będzie tak łatwo o nie :) konkurs musi być związany z blogiem i cały czas zastanawiam się nad jego formą...

Po drugie - nie wiem jakie książki Wam zaproponować. Na pewno będą to te, które tutaj opisywałam. Hmmm... może po prostu zrobię ankietę, a Wy zagłosujecie co chcielibyście wygrać. Co Wy na to?
Cały czas przekonuję mamę, by zrobiła mi kilka zakładek - moja mama to wielki talent, ale też trudno znaleźć jej wolną chwilę. Zrobione przez nią zakładki też byłyby nagrodami.




Little Black

11 komentarzy :

  1. Mistrza i Małgorzatę z chęcią kiedyś przeczytam, bo wszystkim się podoba ;) A jak miałam to zadane w szkole, to oczywiście nie przeczytałam, bo jakżeby inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo :) a teraz muszę się przekonać na czym polega fenomen tej książki

      Usuń
    2. Mistrz i Małgorzata - arcydzieło! Najlepsza książka, jaką czytałam i wydaje mi się, że lepszej już nie znajdę :)

      Wichrowe Wzgórza to również piękna powieść.

      Usuń
  2. fiu, fiu kolejnych lat na blogu życzę ;)
    Ja wciąż czytam egzemplarze recenzenckie, a mój stos stale rośnie i nie mam kiedy tego przeczytać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot z okładki "Mistrza i Małgorzaty" mnie hipnotyzuje, ale za książkę drugi raz się raczej nie wezmę. Nie umiałam przez nią przebrnąć za pierwszym razem i jakoś nie chcę się katować ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie dzisiaj przyszło "Maybe someday", więc nie mogę się doczekać, aż przeczytam! Miłej lektury życzę :) I też jestem za ankietą, dobry pomysł.

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też organizuję konkurs i również zastanawiam się nad jego formą ;) W dodatku do wygrania będzie jedna z wymienionych przez Ciebie wyżej książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plany cudne :) Zwłaszcza "Wichrowe wzgórza" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrz i Małgorzata to jedna z moich ulubionych książek, ale przydałoby się ją sobie odświeżyć. Kiedyś, w końcu. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji urodzin bloga;) Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka