Zapraszam do udziału w ankiecie! Jaką książkę chcielibyście wygrać?




11 października mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny. Chciałabym Wam podziękować, za to, że mnie odwiedzacie, czytacie moje teksty, zostawiacie komentarze - to dzięki Wam to miejsce istnieje! Z tej okazji będzie konkurs, tylko kompletnie nie wiem jakie książki Wam zaproponować... więc może to Wy podejmiecie decyzję? Wybrałam takie tytuły, które pojawiły się na blogu i które zdecydowanie mogę polecić.

Głosować można do 11.10.2015 do godziny 15.00. Te dwie książki, które będą miały najwięcej głosów będą nagrodami w konkursie, a zwycięzców również będzie dwóch. Możecie wybrać kilka tytułów. Na czym będzie polegał konkurs wyjaśnię 11 października.

Ankiete znajdziecie po prawej stronie na bocznym pasku (na górze)



Pomożecie? 

:)



Little Black

2 komentarze :

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka