CourtshipBookTag

Hej, jako że obecnie czytam ,,Lśnienie" Kinga, a właściwie już kończę (Kinga zawsze sobie długo dawkuje), postanowiłam zrobić mały tag. Taki post zapychacz  :)
Znalazłam go na blogu Michaliny i mam nadzieję, że  przypadnie Wam do gustu.




1. Zauważenie - książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.
Chyba każdy kupił jakąś książkę z tego powodu, ale nie zawsze piękny wygląd oznacza dobrą treść. Ostatnio takim moim zakupem była ta książka, która czeka na przeczytanie.











2. Pierwsze wrażenie - książka którą kupiłeś ze względu na opis.
Tę książkę kupiłam chyba ze względu na dobry marketing i opis też!











3. Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym sposobem pisania.
Hmmmm... taką książką jest chyba ta Emmy Chase - umierałam ze śmiechu! Facet jako narrator w romansie? To musi być dobre!










4. Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.
Pamiętam, że po przeczytaniu pierwszej części Igrzysk, od razu otworzyłam drugi tom! Kurcze to było równo rok temu i czekam z niecierpliwością na ostatnią część filmową.









5. Nocne rozmowy telefoniczne - książka przy której przetrwałam noc.
Całej nocy nie, ale nie mogłam oderwać się do późnych nocnych godzin od tej książki Grossmana. Świetny thriller!









6. Zawsze w myślach - książka o której nie mogę przestać myśleć.
Tahir wpędziła mnie w największy kac książkowy w życiu! Do tej pory nie mogę się otrząsnąć!











7. Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.
Mało znana, ale jakże piękna! Cudownie napisana, wywołała we mnie całą masę emocji.









8. Spotkanie z rodzicami - książka, któą mogę polecić rodzinie i znajomym.
Zdecydowanie ta pozycja. Książka o przebaczeniu, którą powienien przeczytać każdy.










9. Myślenie o przyszłości - książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.
Najlepsza książka Ahern, która cholernie mnie wzruszyła. Na pewno jeszcze do niej wrócę.









10. Dzielmy się miłością - kogo taguję?
Każdy kto ma ochotę zrobić ten tag - niech korzysta ! :)



Little Black

8 komentarzy :

  1. O, to Ciebie skusia Dziewczyna z pociągu... a mnie dalej jeszcze chodzi po głowie zakup tej książki. Zobaczymy za miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko 8 pozycję :)
    Bardzo chcę przeczytać dziewczynę z pociągu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już brałam udział w tej zabawie chyba z miesiąc temu :)

    p.s. książka Goniąc cienie już do mnie trafiła :) Dziękuje ślicznie. Dałam znać Sylwii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag, aż sama nabrałam na niego ochoty :D może zrobię w najbliższym czasie ;) swoją drogą, wstyd się przyznać, ale z wyżej wymienionych pozycji przeczytałam jedynie Igrzyska Śmierci.. muszę nadrobić

    Pozdrawiam, Martyna
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny tag :D chyba go podkradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wszystkich tych książek czytałam tylko dwie: "Igrzyska Śmierci" i "Zakochać się."
    A co do Igrzysk, miałam tak samo :D
    Tag świetny!
    Pozdrawiam ~Bacha
    http://dostatniejstrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas skutecznie zachęcasz mnie do "Imperium ognia". Naprawdę jest aż tak dobre, że spowodowało u Ciebie największego kaca książkowego w życiu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :) jest niesamowita! Historia, bohaterzy, świetny styl... cudo :)

      Usuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka