Muzyczny listopad

Zupełnie zrezygnowałam z muzycznych postów, chyba dlatego że słucham jej obecnie mało przez brak czasu, a  przecież kiedyś nie wyobrażałam sobie dnia bez muzyki! Chyba muszę coś z tym zrobić. A czego słucham w listopadzie? Krótkie zestawienie, może coś Wam przypadnie do gustu z mojej listy:


Królowa wróciła i zrobiła niezłe zamieszanie! Osobiście kocham Adele jak miliony ludzi i nawet, gdyby nagrała jakiś zupełny gniot (co jej na pewno się nie zdarzy) byłby on hitem. Czekamy na płytę!




Zbliża się również premiera nowej płyty Coldplay (4 grudnia). Coldplay brzmi tu trochę jak... Maroon 5, ale aksamitnego głosu Chrisa Martina nikt nie podrobi.



Ostanio zasłuchuję się w tej starej piosence O.N.A. To numer ponadczasowy!



Beznadziejny teledysk do tak pięknej piosenki. Kompletnie mi tu nie pasuje, ja odbieram ją zupełnie inaczej.


Znacie? Lubicie?

Little Black

5 komentarzy :

  1. Mam takie odczucie jakby Adele już trochę mi się przejadła ;/
    Za to O.N.A. zawsze na czasie ^.^

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Adele, dla mnie to najlepsza wokalistka.
    Muszę mieć jej płytę :) Do tej pory "21" była moją ulubioną w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie denerwuje wszechobecny zachwyt piosenką Adele. P Nie znam natomiast tego utworu O.N.A, więc chętnie się z nim zapoznam.Zapraszam do mnie:
    kruczegniazdo94.blogspot.com
    Nowy wygląd bloga. Będę wdzięczna jeżeli wyrazisz swoja opinię na jego temat, lub chociaż zagłosujesz w ankiecie znajdującej się w pasku bocznym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Adele jest super, ma dziewczyna głos:) A ja już dziś włączyłam sobie rmf święta, szaleństwo wiem, bo generalnie nie lubię nawet świąt, ale tam są takie fajne piosenki, wesołe ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O.N.A kiedyś nawet nie wiedziałam ile ja znam jej piosenek... Adele jak zwykle super. Fajnie, że wypuszcza nową płytę

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka