Podaj dalej, czyli książka w podróży

Hej !

Dziś przychodzę do Was z informacją o akcji ,,Podaj dalej, czyli książka w podróży" stworzonej przez Sylwię z bloga http://moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com/

źr.


Fantastyczna akcja, gdzie książki krążą po całej Polsce wśród blogerów. Powiem Wam, że to fajne uczucie czytać książkę, która była u ludzi, których strony  odwiedzam regularnie i znam tylko z ekranu komputera  :) to trochę tak, jakbym  naprawdę ich spotkała!

Marta Bilewicz  Goniąc cienie - to tytuł, który jest obecnie u mnie. Książka przeczytana, wkrótce pojawi się jej recenzja i teraz moje pytanie:


Kto chciałby otrzymać ją ode mnie? 


Osoba chętna niech zostawi w komentarzu email, a ja zajmę się resztą :)
Regulamin akcji znajdziecie tutaj.



Pozdrawiam,
Little Black

7 komentarzy :

  1. Polecam się zgłosić, ponieważ sama jestem byłą uczestniczką, a książka jest naprawdę super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed Iwonką książka była u mnie :) Zachęcam do wzięcia udziału, zwłaszcza że zasady są banalnie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie fajna akcja i chętnie bym się zgłosiła, ale mam takie zaległości w czytaniu... Może następnym razem :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mona Te [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :) jeśli tak to jutro napiszę do ciebie maila

      Usuń
    2. mmsaskaradwan@gmail.com

      Przepraszam, zapomniałam napisać maila :)

      Usuń
  5. Akcja fajna, może kiedyś wezmę udział jak tylko choć trochę zniknie mój czytany stosik :)
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka