Podsumowanie listopada



Przełamałam swoją klątwę 5 książek :)
Jutro już grudzień, robi się świątecznie i coraz zimniej. Jakie macie plany na grudzień? Może znacie jakieś fajne świąteczne książki, bo zastanawiam się co czytać w nadchodzącym miesiącu...

Z niecierpliwością czekam na świąteczną wymiankę! Ja swój prezent dla Agnieszki prawie skompletowałam, 7 grudnia czeka mnie egzamin na prawko, a święta zapowiadają się też dosyć ciekawie. Grudzień jest fajny prawda? :)

Podsumowanie wyjątkowo skromne, bo wszystko co chciałam napisać napisałam w postach :) czekam na Wasze!

Little Black

12 komentarzy :

  1. Gratuluję szóstki :)
    Ja niestety nie zam świątecznych książek, z wyjątkiem opowieści wigilijnej :)
    Aktualnie czytam House of Cards :) Fajna książka o tym jak grają politycy. Kto jest tylko pionkiem, a kto na prawdę rozdaje karty?
    Mam nadzieję, że uda ci się zdać prawko. Będę trzymać kciuki :)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy trochę handmade
    Zorza poranna trochę słów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) House of Cards bardzo mnie ciekawi !

      Usuń
  2. Gratuluję fantastycznego wyniku!
    Też biorę udział w wymianie świątecznej i prezent mam już skompletowany. Muszę tylko iść na pocztę po solidny karton na to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! ;D sama w grudniu mam zamiar przeczytać więcej książek, bo wreszcie będzie na to czas :) W planach mam już pożyczenie "Maybe someday" od koleżanki i nadrobienie zaległości czytelniczych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lśnienie :>
    Zapraszam:
    kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzę Cię kochana :) Lśnienie to Twoje klimaty ^^

      Usuń
  5. Moje grudniowe plany to pozałatwiać wszystko to, co muszę i odpoczynek przez resztę miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w grudniu mam ochotę na "Podaruj mi miłość" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Czytałam "Maybe Someday" i "Niezgodną" - byłam nimi zachwycona ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam mocno kciuki za Twoje prawko. :-) Oby wszystko się udało. :-) Gratuluję też przełamania "klątwy 5 książek". :-))) Twoja listopadowa szóstka prezentuje się naprawdę wspaniale. :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka