Podsumowanie października!

Kiedy ten miesiąc zleciał?? To nieprawdobodobne jak szybko mija czas... jeszcze trochę i będą święta. Ja właśnie wróciłam z kościoła, zmarzłam mimo słońca i teraz czas na relaks. Muszę skończyć Lśnienie, które czytałam wczoraj z okazji Halloweenowej nocy - to było fantastyczne przeżycie! Moja relacja z tego wydarzenia jest bardzo skąpa, bo wolałam skupić się na czytaniu niż pisać tekst. Wytrzymałam do 2 i to chyba niezła godzina, ale natychmiast po zgaszeniu lampki zasnęłam jak kamień :)
Z zaplanowanych książek na ten miesiąc przeczytałam... 2 ^^ motywacja na blogu nie pomogła, ale za to miałam kilka nadprogramowych lektur i jestem bardzo zadowolona z tego miesiąca.

Przeczytanych książek: 5 (aaa nie mogę się uwolnić od tej liczby)




Najlepsza książka tego miesiąca - zdecydowanie Ember in the Ashes. Imperium Ognia
Jestem nią absolutnie zachwycona i 4 listopada musicie ją mieć. Gwarantuję, że się nie zawiedziecie. Ja nie mogę się z nią rozstać! Link to mojej nieco chaotycznej (to przez emocje) recenzji znajdziecie tutaj 


A to zapowiedź video:


Polecam Wam też mój post o Ani z Zielonego Wzgórza jednej z moich ulubionych serii.

W październiku mój blog obchodził pierwsze urodziny i z tej okazji cały czas trwa konkurs. Zachęcam do udziału, bo nagrody są naprawdę fantastyczne! Zadanie konkursowe jest banalnie proste, więc nie zastanawiajcie się dłużej tylko kliknijcie na link pod banerem! :)

http://littleblack1.blogspot.com/2015/10/konkurs-urodzinowy.html



A co w listopadzie? Czekam z niecierpliwością na ostatnią część Igrzysk Śmierci! I dalej muszę zmniejszać półkowe zaległości, bo tyle ciekawych książek czeka na przeczytanie... do tego nawiązałam nowe współprace, więc będzie się działo ! :)


Piosenka miesiąca:


Pochwalcie się swoimi wynikami! Jaką książkę polecacie z przeczytanych w ostatnim miesiącu? 

Little Black

8 komentarzy :

  1. Imperium ognia wygląda zachęcająco i już nie pierwszy raz się spotykam z pochwałami pod adresem tej książki. Może kiedys się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegapiłam informację o konkursie, dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ''Przedwiośnie'' i jestem w trakcie czytania ''Granicy''^^. Wiem, że lektury, ale ja zawsze lubiłam czytać książki, nawet te obowiązkowe:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho ho, to może ja nie zabiorę głosu, przeczytałam ich tylko 16! ale na tę chwilę nie mam przy sobie listy książek, ze 2-3 na pewno bym poleciła ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jeszcze nie umiem wyjść ze świata Imperium, ależ to było fajne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko "Losing hope". Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bardzo chcę przeczytać "Imperium ognia", że aż boli.. (za podkradnięcie pomysłu przepraszam, zrobiłam to nieświadomie. Może kiedyś zrobimy razem jakiś miesiąc tematyczny?;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko 2 dni do premiery :)
      Pewnie! Nawet sama się nad tym zastanawiałam :)

      Usuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka