Przypomnienie o konkursie

Moi drodzy przypominam Wam, lub ogłaszam jeśli ktoś przeoczył, że do 11 listopada trwa na tym oto blogu Little Black konkurs urodzinowy.
Zasady są banalnie proste, nagrody zacne, a czas powoli się kończy :)



Oto link:




Musicie mi wybaczyć chwilową przerwę, ale mam istne urwanie głowy. Wychodzę rano, wracam wieczorem, a przynajmniej jak jest już ciemno i dni mijają mi tak szybko, że nie mogę uwierzyć że jest piątek!

Na blogu Fenko znajdziecie również informację o wymiance świątecznej: http://krolowamoli.blogspot.com/2015/11/wymianka-swiateczna.html 
Ja nigdy w czymś takim nie uczestniczyłam, ale mam zamiar i Was też zachęcam :)



Koniec ogłoszeń, życzę przyjemnego weekendu!



Little Black

2 komentarze :

  1. Szkoda, że Hopeless mam swoje, a za Sparksem nie przepadam ;( Wrzucę linka na Fb, może ktoś się zgłosi (wśród znajomych mam kilku zapalczywych książkowych hunterów :D ).
    Wielkie dzięki za udostępnienie informacji o wymiance! Super, jeśli zgłosi się więcej osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłosiłam się do udziału u Fenko :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka