Wyniki konkursu urodzinowego

Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności, ale powiem, że miałam strasznie, strasznie ciężkie zadanie... naprawdę zastanawiałam się bardzo długo.
Chcę wszystkim podziękować za udział, to była przyjemność czytać Wasze wpisy! Dziękuję za zaangażowanie i mam nadzieję, że nowi przybysze zostaną ze mną na dłużej. 
A teraz nie przedłużając:

Hopeless Hoover trafia do: Ani K
Która napisała proste, ale piękne zdanie:

Książka o uczuciach trafia do Ciebie!




Najdłuższa podróż Sparksa trafia do: Pani Lecter
która jest chyba romantyczką, więc książka powinna jej się spodobać :)



Gratuluję i
czekam na odpowiedzi na maila, którego zaraz wyślę.




Little Black

5 komentarzy :

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka