Kasia Pisarska ,,Wiedziałam, że tak będzie"


Data wydania: 18.11.2015
Wydawnictwo: Muza SA
Stron: 271


Co byście zrobili, gdyby nagle okazało się że wygraliście w totka parę milionów? Pochwalilibyście się tym czy zachowali tę wiadomość dla siebie? Co zrobić z takimi pięniędzmi, jak nie dać się zwariować? Weronika podczas wyjazdu do Włoch, gdzie pojechała w ślad za niewiernym mężem, postanowiła puścić kupon na loterii. Wygrana kompletnie ją oszałamia. Sekretem dzieli się z najlepszą przyjaciółką Laurą. Obie kobiety wyruszają w podróż do Włoch po wygraną i... by spełnić swoje marzenia.

To lekka i krótka powieść  w sam raz na nudny wieczór. Jak na debiut to niezła książka, a perypetie dwóch czterdziestoletnich i szalonych kobiet wywołują wielki uśmiech na twarzy. Przywiązałam się do bohaterek, kibicowałam im i przyjemnie spędziłam czas. Brakowało mi tylko... mężczyzn. Bo chociaż w książce odgrywają dużą rolę, to są to postacie zupełnie spłaszczone, bez wyrazu, bez polotu. Szkoda, że autorka bardziej ich nie scharakteryzowała. Za to kobiety są wspaniałe! Pomysłowe, inteligetne, rozstrzepane, mają mnóstwo uroku! 
Wielka wygrana i co dalej? To książka wskazówka, by spełniać swoje pasje, dążyć do spełniania marzeń. To książka o kobietach, ale nie lekkomyślnych nastolatkach tylko o prawdziwych kobietach. Do tego włoskie krajobrazy, jedzenie, włoska życzliwość. 
Nigdy nie ciągnęło mnie do Włoch, marzę o tym, by zobaczyć Nowy Jork, czy zwiedzić Hiszpanię, ale Włochy są równie wspaniałe i z przyjemnością je sobie wyobrażałam podczas czytania. Autorka jest wielbicielką czworonogów, co przebija się w książce. Kocham psy i bardzo podoba mi się akcja, którą Pisarska wymyśliła. Książkę polecam. Miła lektura, a koniec chyba zapowiada ciąg dalszy. Sprytne, bardzo sprytne ;)



Za możliwość przeczytania dziękuję Business & Culture i wydawnictwu Muza.



6 komentarzy :

  1. Fajnie, że w tak stosunkowo krótkiej lekturze, autorka zawarła tyle zabawnych i ciekawych akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaje się być lekką i przyjemną lekturą, szczególnie, że miejscem akcji są Włochy ;) choć,tak jak ty, moim marzeniem jest raczej zobaczenie Nowego Jorku ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Włochy *.* Lubię też takie lekkie książki na jeden wieczór, więc chętnie przeczytam ;)
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Włochy chętnie bym zwiedziła - książka już czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu strasznie mnie ciekawi ta pozycja.
    Lubię takie lekkie czytadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie ;) Aż mi się zrobiło głupio, że zwątpiłam w tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka