Podsumowanie stycznia

Naprawdę ostatnio statystyki bloga robią na mnie wrażenie... nie wiem z czego to wynika, ale ,,Ogień i woda" prawie 900 wyświetleń! ,,Sedinum" prawie 400 wyświetleń! 
Jestem w szoku, że tak chętnie mnie odwiedzacie. 
Z tej okazji będzie konkurs, a szczegóły przedstawię Wam wkrótce :) 





Minął pierwszy miesiąc 2016 roku, błyskawicznie i prawie niezauważony... Moje dokonania czytelnicze nie są porywające, bo przeczytałam... 3 książki z czego jedna miała 800 stron, więc może to mnie usprawiedliwi :)





Wszystkie recenzje znajdziecie na blogu :)


Postanowiłam, że luty będzie miesiącem Andrzeja Sapkowskiego, bo zbyt długo odkładam przeczytanie sagi o Wiedźminie. Bardzo chcę poznać tego autora i mam nadzieję, że uda mi się przeczytać jak najwięcej :) będzie magicznie!

źr.

Little Black

11 komentarzy :

  1. Oj czekam na Twoje wrażenia z Sapkowskiego :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też na blogu jakimś cudem tendencja wzrostowa :). A Sapkowski jeszcze przede mną...niestety zawsze mam coś innego do czytania na czym mi bardziej zależy.

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 książki, ale za to jak treściwe! Super wynik, pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój styczeń też wypadł niezbyt dobrze, ale oby w lutym było lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, do Wiedźminie nie przekonam się nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba się cieszyć z tak dobrych wyświetleń postów. Gratuluję i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważna ilość książek, a ilość stron. A w zasadzie to chyba liczy się głównie przyjemność z ich czytania :D Powodzenia z Wiedźminem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro jedna książka miała aż 800 stron, to tak jakbyś przeczyta 3 "zwykłe" książki. :-) Gratuluję wyniku i wciąż rosnących statystyk. Super. :-)) Będę śledzić Twoje lutowe przygody z Wiedźminem i Sapkowskim. Pozdrawiam ciepło. :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Będziesz czytać sagę wiedźmińską! w końcu! Jestem chyba bardziej podekscytowana niż Ty. Nie mogę się doczekać relacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje bardzo :) czytałam ogień i woda i bardzo mi się podobało :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka