Styczniowy stosik

Trochę poszalałam w tym miesiącu po księgarniach internetowych, a główniej jednej - Aros i nowy stos książek znalazł miejsce na mojej półce. Chciałabym się pochwalić :) 
Aros to moja ulubiona księgarnia internetowa. Jest tanio i szybko, bo zamawiam książki i na drugi dzień są już u mnie. 
A Wy macie jakieś swoje ulubione księgarnie? Może znacie jeszcze jakieś ciekawe miejsca, których Little Black nie zna?



Tak prezentuje się nowy stosik:


1. Marie Lu Legenda.Rebeliant t.1
Bardzo ciężko było mi dostać tę książkę. W księgarniach stacjonarnych które obeszłam, nigdzie jej nie było, a słyszałam, że seria jest warta zainteresowania. Spodziewałam się, że książka jest trochę grubsza, ale poczytamy zobaczymy :)

2. Jennifer Niven Wszystkie jasne miejsca
Do tej przekonały mnie Wasze recenzje, a poza tym lubię takie klimaty, więc z radością zamówiłam!

3. Estelle Maskame Czy wspominałam, że Cię kocham?
Książka która narobiła sporego zamieszania w sferze blogosfery. Nawet dobra, mimo że to kolejna z gatunku New Adult. Moją recenzję możecie przeczytać tutaj

4. Robert Galbraith Wołanie kukułki 
Ostatnio wyszła kolejna część z cyklu powieści o Cormoranie Strikeu i wiem, że to dobra seria (no proszę Was, kto to napisał musi być dobra), więc postanowiłam zacząć czytać od początku. Nie mogę się doczekać!

5. Marie Rutkowski Niezwyciężona t.1 Pojedynek
Podobno tak świetna, że nie sposób jej odłożyć! No i znowu się skusiłam :)

6. Morgan Matson Aż po horyzont
Młodzieżowa powieść z motywem podróży. Jeden z moich ulubionych tematów. Lubię oderwać się od rzeczywistości przy takich powieściach.

7. J.K Rowling Harry Potter i Książe Półkrwi
Jednym z moich noworocznych postanowień było to, żeby wreszcie skompletować sobie całą serię Pottera. Większość wypożyczałam z biblioteki, ale nie wyobrażam sobie nie mieć całej serii na własność. Tylko, że zawsze było mi jakoś nie po drodze... w tym roku będę mieć już całość. Brakuje mi jeszcze dwóch tomów, które zamówię przy najbliższej okazji i wreszcie z dumą postawię na półce. A potem zacznę czytać jeszcze raz ;)

Jet co czytać, jest co opisywać!


Little Black

18 komentarzy :

  1. Wszystkie bym ci zabrała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie też przeczytałabym Wszystkie jasne miejsca :) Jeżeli chodzi o księgarnie to u mnie numerem jeden jest nieprzeczytane.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w styczniu postawiłam na książki podróżnicze i te z praktycznymi poradami :) na blogu dziś pojawił się o nich post :) króluję Blondynka na Orinoko i Perfekcyjna Pani Domu :)
    Zapraszam do mnie,
    Karolina z Likemywholefashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na recenzje w takim razie :)
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Aż po horyzont" już chyba z rok czeka na półce, chyba czas by w końcu się za nią zabrać :) "Czy wspominałam, że cię kocham?" całkowicie zawładnęło moim sercem!
    Piękny stosik! Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zamawiam książki głównie na Arosie i Bonito, ale to w sumie jedno i to samo:) ukradłabym Ci wszystkie pozycje z tego stosu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, powodzenia! Co tu więcej mówić:). A do Harrego...oj, warto wracać...nie wiem tylko jak siostrę przekonać do niego, bo nie przepada za fantastyką, a to jest naprawdę rewelacyjna seria!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, podwędziłabym ci pół tego stosiku, ewentualnie zadowolę się książką "Wszystkie jasne miejsca" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdobycze. Gratuluję. Polecam szczególnie ,,Czy wspominałam, że Cię kocham?''.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aros jest chyba najtańszą księgarnią, więc nic lepszego nie polecę. :) A zazdroszczę "Wszystkich jasnych miejsc" oraz "Czy wspominałam, że Cię kocham?". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupuję w Arosie, albo w Empiku. Poza tym sięgam do Bookdepository po obcojęzyczne tytuły. Książka Niven jest cudowna - na mnie wywarła bardzo pozytywne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż po horyzont bardzo dobra książka, a rebeliant taka sobie, fabuła ciekawa no, ale można wiele przewidzieć następne części niby lepsze :) pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa czy spodoba Ci sie "Wolanie kukulki"/
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zazwyczaj kupuję w Arosie, to zdecydowanie moja ulubiona księgarnia.
    Stosik jest cudowny! Bardzo chciałabym sięgnąć po "Wszystkie jasne miejsca" oraz "Pojedynek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozycja numer 5 naprawdę bardzo mi się podobała... ale z drugiej strony tak samo było z "Czy wspominałam...". Czytałam także "Wołanie kukułki" i także mi się podobała. Życzę samych udanych czytelniczych przeżyć :)
    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam zamiar w tym roku skompletować całą serię Harrego, aż glupio po prostu nie mieć tych książek:-)
    Zainteresowałaś mnie pierwszą pozycją, rozejrzę się za nią;-)
    Ja od siebie polecam księgarnie Czytanie, nie wiem skąd jesteś, ale po krk ta sieć księgarń ma pełno sklepów stacjonarnych, więc na pewno po innych większych miastach też. Mają genialne zniżki nawet do 70% na większość książek:-) książki do 10zł są tam na pożądku dziennym:D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka