Fotografie z ostatnich dni


Na blogu ostatnio nic się nie działo, ponieważ wyczerpałam limit internetu i prawie przez cały tydzień cierpiałam z tego powodu :) tak to jest jak człowiek się wciągnie w serial i nie potrafi poprzestać na jednym odcinku dziennie, ale już wszystko wróciło do normy :) 
Jutro recenzja ,,Ostatniego życzenia", a dziś pokażę Wam kilka obrazków.

Ostatnio na chwilę wróciła zima...


...więc postanowiłam to wykorzystać i zrobić ostatnie zimowe zdjęcia. Zimie już jednak dziękujemy, wiosno czekam :)


Jak tłusty czwartek to tylko z domowymi pączkami. Pięknie nie wyglądają, ale były przepyszne!


Kocham zachody!


Brałam udział w konkursie u Cyrysi. Niestety nie udało się, ale świetnie się bawiłam! Książkę wkrótce zamówię.


A na koniec moja skromna osoba :)


Little Black

9 komentarzy :

  1. Pamiętam jak jeszcze miałam internet na limit, to było straszne!
    Zdjęcia piękne, a na widok pączków aż cieknie mi ślinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jest straszne, ale mam umowę do września i potem pożegnam się ze swoim operatorem :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ale u ciebie piękne widoczki, u mnie dzisiaj cały dzień leje, a dwa dni temu próbowało wyrwać drzewa z korzeniami :D Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dziś nie najlepsza pogoda, ale może wiosna przyjdzie szybko :)

      Usuń
  3. to zza szyby PIĘKNE :) klimatyczne i fajne ! Najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka