Piątek, piąteczek, piątunio - Wielkanocna wymianka z jajem!


Witam w kolejny piątek - weekend czas zacząć! 
Mam ambitne plany na przyszły tydzień, więc pewnie znowu dni zlecą mi w mgnieniu oka, ale wyobraźcie sobie, że za tydzień są... święta!  Dopiero co ubierałam choinkę... a tu trzeba malować pisanki.
Jeśli chodzi o pisanki to z okazji świątecznego weekendu za tydzień pokażę Wam jakie cuda robi moja matula ;)

A co dziś? Też już świątecznie, bo chciałabym pokazać Wam wyniki wielkanocnej wymianki z jajem zorganizowanej przez Stworka
Przyznam, że wahałam się czy dopisać się do listy wymiankowiczów, bo w lutym miałam ciężki okres i nie wiedziałam czy będę miała chęci do zabawy, ale ostatecznie się zdecydowałam i absolutnie nie żałuję. Takie zabawy bardzo poprawiają humor!

Wymianka miała na celu oczywiście głównie wymiane książkami, ale także ,,jajem" czyli jakimś śmiesznym gadżetem, który wywoła uśmiech na twarzy. Długo rozmyślałam, co mogłabym komuś dać jako takie ,,jajo" i pomyślałam o... puchatym breloczku! Nie dość, że jest śmieszny, to wygląda słodko i może się przydać jako zawieszka do kluczy, torebki, w samochodzie. Więc zamówiłam i dołączyłam go do paczuchy.
Oto zawartość paczki, którą otrzymała ode mnie Sylwia, czyli moja ,,ofiara":




A oto co ja dostałam od Michaliny:


Marzyłam o ,,Endgame"! Z książkowych prezentów bardzo, bardzo się cieszę! :) Dostałam przemiły list, śliczną kartkę, pyszną herbatkę i naprawdę ,,jajcarski" kubek, z którym się już nie rozstaje! Połowę czekoladowych jajeczek już zjadłam, bo czekolada to moja najlepsza przyjaciółka jak większość z Was wie! A i pudełko bardzo mi się przyda w ogarnięciu bałaganu na półkach ;)

Podsumowując - uwielbiam wymiany bożonarodzeniowe, wielkanocne i od teraz będę ich stałą uczestniczką!
Przypuszczam, że Stworek zrobi podsumowanie, więc będzie można obejrzeć całą wymiankę już wkrótce u niej na blogu, który polecam.
Czujecie się zachęceni, by wziąć udział w przyszłym roku?

Miłego weekendu!

Zdjęcie z przed chwili :)

12 komentarzy :

  1. Obie paczuchy są cudowne ! W pierwszej widzę moje ulubione słodycze- ależ mi narobiłaś smaka <33
    W drugiej natomiast moje oko dostrzega "Endgame", po którym nie spodziewałam się wiele, a jednak zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona ! Także życzę miłej lektury- powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna akcja, żałuję, że nie udało mi się na nią trafić w tym roku i z chęcią wezmę udział w kolejnych ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie za jakiś czas też będzie ogloszona wymianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek genialny:)Smacznego i miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta wymianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja, super paczuszki, mam w planach ''Dziewczynę z pociągu''. <3
    Super kubeczek!
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już raczej nie będę brała udziału w takich zabawach, zraziłam się :)
    prezentowane przez Ciebie paczuchy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki milusi kurczaczek :). Mam sentyment do okolicznościowych kubków - nie uwierzysz, ale w lecie najlepiej smakuje herbata w kubku z Mikołajem!
    A obie paczki chętnie bym otrzymała.. więc ta, czuję się troszkę bardziej zachęcona na przyszły rok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również brałam udział w tej akcji i nie mogę doczekać się swojej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wymianę, a breloczek jest super, nie mogę się im nacieszyć :) urocze prezenty też dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka