Piątek, piąteczek, piątunio - Wielkanocne pisanki

Cześć!
No i jest prawie Wielkanoc, a z nią przyszła wiosna i ochota do życia :)

Zgodnie z zapowiedzą, dzisiejszy post będzie bardzo Wielkanocny. Pokażę Wam jakie cudeńka tworzy moja mama - sama, ręcznie, wszystkie wzory to jej pomysły. Pisanki budzą ogromne zainteresowanie, trochę ich w tym roku sprzedała i ciągle ludzie chcą więcej. ;) Rzadko można dzisiaj spotkać ręcznie robione pisanki, zwykle są to jakieś oklejanki, albo jajka malowane farbą. 





Przyznam że my w domu mamy już tej cepelii trochę dość, bo wszędzie stoją kubki z farbami, jajka można znaleźć w całym domu, a trwa to już od jakiś dwóch miesięcy ;).

A skrobie je takimi nożykami:


Co myślicie? :) 

14 komentarzy :

  1. Ja zawsze malowałam jajka Wielkanocne z babcią. Ale w tym roku zdrowie babci nie dopisuje i niestety nie mogłyśmy w tym roku się spotkać. Mam nadzieję że następny rok będzie lepszy i tym razem będę miała pięknie malowane jajka przeze mnie i babcie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! Mama ma cudny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są! Twoja mama ma naprawdę ogromny talent! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zdolniacha z Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie powiem...prześliczne są te jajka, bardzo oryginalne wzory:). Ja kiedyś robiłam też z takich jajek ze styropianu i prasowanej bibuły. Zawsze na Wielkanoc;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajka, mama ma talent. ;)
    Ja niestety, kiedy próbowałam malować jakiś konkretny wzorek na jajkach wychodziło nie wiadomo co. :D

    www.moja-ksiazkowa-sfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze z podziwem patrzyłam na takie jajka - moje jak byłam mniejsza i malowałam nie były nawet podobne do tych śliczności!
    Ps
    Niech Cię Pan błogosławi i strzeże.
    Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad Tobą,
    niech Cię obdarzy swą łaską.
    Niech zwróci ku tobie oblicze swoje
    i niech Cię obdarzy pokojem
    Radosnych Świąt w gronie rodzinnym życzy Pani KoModa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ma talent! Zawsze podziwiam osoby, które własnymi rękoma są w stanie wyczarować takie cuda :) Pochwal tam mamę ode mnie ;)

    Zaczytanych Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję, wszystkie miłe słowa przekażę i też Wam życzę pięknych Świąt :) odpoczywajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są! U mnie były tradycyjnie, oklejone folią :P Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są te pisanki...takie małe dzieła sztuki :) Mnie kojarzą się z dzieciństwem, bo jako mała dziewczynka nosiłam święcić podobne.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka