Przedpremierowo: Laurelin Paige ,,Uwikłani.Obsesja"



Lurelin Page Uwikłani. Obsesja
Cykl: Uwikłani tom 2
Przekład: Monika Pianowska
Wydawnictwo Kobiece
Stron: 372

Uwikłani. Pokusa/ Uwikłani. Obsesja

Pamiętacie jak narzekałam przy okazji pierwszego tomu na powtarzalność bohaterów, sytuacji itd. w tego typu powieściach? Jednak nauczona doświadczeniem wiem, że drugi tom jest zazwyczaj lepszy od pierwszego, więc zdecydowałam się na kontynuację (wiedziałam, że tak będzie). 

W kolejnym tomie piętrzą się problemy w związku Alayny i Hudsona, którzy zdecydowali się dać sobie szansę na serio. Pojawiają się tajemnice, nowe okoliczności, szukanie kompromisów.

Drugi tom jest zdecydowanie lepszy ! Po pierwsze pod względem językowym. Nie wiem czy to tłumaczka poszukała innych rozwiązań czy Paige trochę poprawiła się stylistycznie, ale mimo tego, że w książce znajdziemy mnóstwo scen seksu, jest on przedstawiony dużo lepiej. Nie ma powtórzeń, wulgarnych i dziwacznych określeń. Wszystko jest podane w lepszej formie.
Podoba mi się metamorfoza bohaterów. Przede wszystkim Hudson wypada dużo lepiej. Nie jest już dla mnie jakimś trudnym do wyobrażenia kolejnym milionerem, jest przesłodki i podobała mi sie jego walka o ten związek i przywiązanie do Alayny. Uważam jednak, że ubranie go w drogi garnitur jest niepotrzebne, szkoda że autorka porwała się na ten oklepany już schemat, bo niewiele to wnosi do fabuły. Alayna mimo nieprzemyślanych chwilami zachowań zmieniła się w dziewczynę, która zdaje sobie sprawę z niebezpieczeństw swojej choroby i doskonale daje sobie z nią radę. Bohaterowie stali się bardziej osiągalni i przybrali realne kształty, co jest dużym plusem.

Namiętność, duża porcja uczuć i rozczulających gestów to główna oś historii. Sceny łóżkowe są naprawdę gorące! Ta intymność scen zawstydza. Mam nadzieję, że Alayna i Hudson wybrną z kłopotów, które tworzą sobie głównie sami, ale do ich związku mieszają się też osoby trzecie.
Historia nabrała dużego rozpędu i muszę przyznać, że tym razem nie udało mi się przewidzieć fabuły. Bomba, która została rzucona pod koniec powieści wprawiła mnie w osłupienie i jeśli autorka ma w zanadrzu jeszcze jakieś tego typu rewelacje, to chętnie je poznam. Zakończenie jest trochę cukierkowe, ale pozostaje otwarte, więc czekam na to, co wydarzy się w ostatnim tomie i co jeszcze skrywa Hudson!


- Jakie to uczucie należeć do mnie? (...) 
Odpowiedziałam z nieskrywaną szczerością:
- Doskonałe.
s.117


Bardzo pikantna lektura, w której  jednak miłość i wzajemne zaufanie wysuwają się na pierwszy plan. 
Przyznacie, że okładka robi wrażenie, a przynajmniej przyciaga wzrok? ;)

Premiera powieści 16 marca!


Za możliwość przeczytania bardzo dziękuję:

http://www.wydawnictwokobiece.pl/




16 komentarzy :

  1. "Nauczona doświadczeniem (..), że drugi tom lepszy..." czyżby z trylogii Greya?;) Ogólnie jestem ciekawa innych książek tego wydawnictwa, bo zapowiadają się ciekawie, a jeszcze nie miałam możliwości przeczytania. Muszę coś skombinować skoro polecasz :) Pozdrowienia serdeczne przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta wydawnictwa jest bardzo ciekawa :)
      Polecam Kasiu jeśli lubisz erotyki. Doświadczenia nabyłam z cyklem Crossfire i Collide :) pierwsze tomy mi się nie podobały, ale kolejne już tak.

      Usuń
    2. Z tymi erotykami to mam problem. Przeczytałam "Emmanuelle" i nie przypadła mi do gustu. Trylogia z Greyem zupełnie zniechęciła do erotyków. Możliwe, że źle wybierałam, ale jakoś nie umiem się do tego gatunku przekonać. Oferta tego wydawnictwa faktycznie wygląda bardzo interesująco. Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tej ksążce jeszcze musze ją skukac i wyczaić - może przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Zachecam, to miła odskocznia i daje pole do wyobraźni :)

      Usuń
  3. Rzeczywiśćie już sama okładka przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę nieprzyzwoita, ale bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  4. To zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka rzucająca sie w oczy, nie sądze zebym znalazła te serie w mojej lokalnej bibliotece;p troche szkoda ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem może znalazłabyś w dziale dla dorosłych ;)

      Usuń
  6. Zgadzam się okładka przyciąga :) Nie mogę się doczekać aż ją przeczytam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno trzeba wydawcy przyznać, okładka jest fenomenalna :) Od razu wiadomo, że grzecznie nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka